Nou daar zitten we dan in het topic waar ik dus GEEN topic aan wou maken. Maar helaas, vanmorgen was het dan zover onze lieve Mistyc was op ze is 36 jaar geworden.
1986; Eindelijk ik kreeg een pony, ik was toen 4 jaar en daar stond ze een prachtige vliegenschimmel 50% welsh 50% arabier. Een kleine pittige dame, maar oh zo lief. Na een jaar op de manege te hebben gestaan van Karel Derks te Wijchen (manege de 4-sprong), was alles klaar voor haar komst bij ons thuis in Weurt.
We hebben onze start gemaakt bij de mazzepa's in Nijmegen. Na een aantal jaren heeft mijn zusje haar over genomen en ook zij heeft nog een lange tijd bij de Mazzepas gereden. Tussen 1992 en 1995 zijn we bij deze ponyclub gestopt en hebben we lekker recreatief gereden.
Ik denk rond haar 30 ste zijn we gestopt om haar te rijden en stond ze lekker in de wei met goed weer en met slechter weer op stal. Ze had natuurlijk haar ups en downs maar afgelopen zaterdag was het goed mis.
Vrijdag was ze nog lekker aan het rond sporten en brokjes en brood aan het stelen, en zaterdag stond ze daar maar. Het snot liep de neus uit en ze kon niet meer normaal eten en drinken. Het besluit hebben we samen als gezin genomen aangezien ze al 25 jaar bij ons is/was. De dierenarts is vanmorgen geweest en alles is heel rustig en vredig verlopen.
Het verdriet maakt het niet minder maar ze heeft een heel goed leven gehad en was echt een schat van een dier. We zullen haar verschrikkelijk missen.....
Lieve mistyc bedankt voor alles en tot ziens love u xxxxxxx
heel veel sterkte, het is wel een hele mooie leeftijd.
dennisje
Geplaatst: 06-09-11 21:08
ohh nee niet mystic
heel veel sterkte ermee het was zo`n leuk en lief dier
tinkervrouw
Geplaatst: 06-09-11 21:11
heb je een foto? en veel sterkte raar als ze er ineens niet meer zijn he~!
BlueStar
Geplaatst: 06-09-11 22:31
Sterkte allemaal de komende tijd, het zal een raar gezicht zijn als je de stal of weide oploopt. Gelukkig kan je straks als het verdriet een klein beetje minder is terug denken aan de vele leuke dingen die jullie beleeft hebben met Mystic.
Allemaal erg bedankt... Het verdriet wordt idd minder maar het blijft een rare bedoeling op stal zonder haar. Met de tijd zal ik wat foto's plaatsen.
Angela_28
Geplaatst: 27-09-11 21:51
Wat een prachtige leeftijd behaald en wat fijn dat ze zo lang een fijn en stabiel thuis heeft gehad. Verdriet slijt inderdaad maar karakters blijf je missen. Nog veel sterkte!