[IM] 37 jaar, het was een goede tijd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xBontfire

37 jaar, het was een goede tijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-11 21:12

Rond de 37 jaar werd ons Kaatje..
Die lieve Karin en we missen haar allemaal, ;(
Misschien laten we het niet merken maar diep is er toch een steek van verdriet.

Gister had ze dus een koliek aanval (de manege had ponyritjes op een feest maar Karin was nog op de manege) toen is de manege eigenaresse gebeld, en heeft ze besloten dat het Karin's tijd was.
Op 28-08-2011 naar jaren trouwe dienst en weide maatje zit het er nu op voor jou,
We zullen je allemaal missen <3
Geniet van je eeuwige jachtvelden meid! :)
Ooit zal ik je weer zien, ooit zal ik weer van je rug vallen :o
;( Doei lieve Karin ;(
Laatst bijgewerkt door xBontfire op 29-08-11 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

lisetteexx

Re: 37 jaar, het was een goede tijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:14

heel veel sterkte!

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:16

Oei, wat rottig. Heel veel sterkte.
Onthoud wel dat het een hele mooie leeftijd is.
Ondanks dat maakt het het gemis niet minder natuurlijk :(:)

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-11 21:17

Dankje,
Ja natuurlijk ze weten niet precies hoe uit maar het was eind 30,
Hoeveel rondjes zei wel niet door de bak heeft gelopen in haar leven...

merel32

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:37

Jij ook veel sterkte met je verlies, het maakt inderdaad niet uit hoe oud of jong ze zijn het verdriet is er niet minder om.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:44

:(:) wat een wereldpony zeg, hoeveel kinderen heeft ze wel niet leren rijden! Die verdient echt een speciaal plekje in de paardenhemel. Sterkte jullie zullen haar missen!

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 13:58

VanHuisUit schreef:
:(:) wat een wereldpony zeg, hoeveel kinderen heeft ze wel niet leren rijden! Die verdient echt een speciaal plekje in de paardenhemel. Sterkte jullie zullen haar missen!

Mijn instructrice heeft nog op haar leren rijden :')
Bedankt.

En vooral voor een manege paard is 37 erg oud :')

Maar het is gewoon zo, stom, je komt op de manege hebt zin in je les je staat op een leuke pony ingedeeld, je loopt met een lesmaatje de weide in en vraagt waar Karin is: "Karin is gister doodgegaan." je vraagt vol ongeloof: "Echt?" bevestiging bam klap in je gezicht en de wereld lijkt even de stoppen met draaien, Karin dat oude stevige paard wie ik zaterdag nog een knuffel had gegeven.. Wie ik dinsdag nog naar stal had gebracht om bij Kyra te staan en op zondag is ze gewoon doodgegaan, dat kan je toch niet geloven? Ze hebben altijd gezegt dat Karin een eendags paard was dat ze er de ene kon zijn en de ander niet meer, maar toch werd ze elke ochtend weer wakker :') en dan stond ze de hele dag lekker op de weide (dat was haar taak het laatste jaar van haar leven) af en toe nog een privé lesje of een lichte groepsles opvullend. Hoe zeer ik haar wel eens vervloekt heb, ik vond het gewoon geweldig om haar zo in die wei te zien staan, want Karin stond daar niet zomaar omdat ze ziek was, nee Karin had haar pensioentje verdient. Ze hoefde ook niet meer weg van de manege toen ze te oud werd (wat wel met Rakker is gebeurd maar hij was 23 toen hij met pensioen ging) voor de lessen.. Het was zo normaal, dat oude paard dat je altijd nog een flinke hugg gaf als je haar zag, maar nu is ze er gewoon niet meer.. En je zag het ook niet aankomen, omdat de meeste paarden denderen eerst als een sneltrein achteruit en word in 3 dagen 10 jaar ouder. Maar Karin was zaterdag nog gewoon op Kyra aan het wachten tot ze terug kwam van de les. Toen heb ik nog staan lachen toen ze naar Jacky begon te hinniken; "Dat is Kyra niet Kaat, Kyra komt over een uurtje weer terug." en dan stond ze daar de hele tijd bij de weide opening, te wachten op haar beste vriendin. :')

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:10

Verlies is verlies, altijd erg *** en het duurt lang voordat je 30jaar (of iig hoelang jullie het paatd hadden) een plek in je hart kan plaatsen...heel veel sterkte ermee, ik had geen idee dat paarden zó oud konden worden!

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 19:40

souL1991 schreef:
Verlies is verlies, altijd erg *** en het duurt lang voordat je 30jaar (of iig hoelang jullie het paatd hadden) een plek in je hart kan plaatsen...heel veel sterkte ermee, ik had geen idee dat paarden zó oud konden worden!

Ze was van de manege, tja als ze maar gezond blijven :') Dan kan dat best, Karin was nog een manegepaard ook, dus dat is al helemaal oud dan, :')

unique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 19:53

heel veel sterkte met het verlies !! blijft altijd moeilijk ookal zijn ze oud geworden

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:37

Ze heeft een prachtige leeftijd bereikt. Dat halen de meeste niet.
Heel veel sterkte