[IM] Rust zacht, lieve lieve Kinarel..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GevlektBont

Rust zacht, lieve lieve Kinarel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 15:25

Hee Bokkers.

Hierbij het verhaal van Kinarel, mijn verzorgpaardje, die helaas vanwege ouderdom is overleden :\

Het begon toen ik voor het eerst op die manege was, hartstikke mooie plek, leuke paardjes in de paddocks. Ik was op vakantie, dit was in Hongarije, bij mijn opa en oma. Ik mocht een lesje rijden, en kreeg een rondleiding tussen de paardjes. Toen zag ik je staan. Mooie bruine ogen die me trouw aankeken, een lief hoofdje. Ik was op slag verliefd op jou. En toen kreeg ik het bericht, dat ik daar op paardenkamp mocht! Dat betekende de hele dag bij je zijn! Ow, wat was ik blij. Ik heb zoveel lol met je gehad, en de eigenares had me gezegt, dat ik je altijd mocht poetsen, altijd mocht knuffelen, altijd met je mocht gaan wandelen. Ik was zo blij! Je was te oud om bereden (lees: 28) te worden, maar de wandelingetjes samen, het geknuffel, alles was geweldig met jou! Ik moest helaas weer terug naar NL, de zomervakantie was om. In de winter kwam ik gelukkig weer terug, wat waren we blij elkaar weer te zien! Aan het eind van de winter moest ik toch weer naar huis, maar had veel contact met je eigenares. In de lente kwam ik helaas niet naar je toe.. Maar toen kwam de zomervakantie weer!! (2011) :):) Ik ging weer op paardenkamp, ik was weer lekker bij je. Toen kamp afgelopen was, kwam ik nog steeds om de dag naar je toe. :+: Tot die vreselijke avond. Ik zou de volgende dag weer naar je toe gaan. Maar ik werd 's avonds opgebeld door de manege-eigenares. Je lag halfdood in je weiland, en je zou binnen nu en 1uur 'weg' zijn.. Ik kwam snel naar je toe, maar ik was te laat... Je was al weg |( Ik heb heel veel van je gehoudeb, heel veel lol met je gehad, en heel veel gehuild toen je verdwenen was. Maar weet meis, ik kom ooit weer naar je toe, ooit zullen we weer samen zijn!! :+:

R.I.P. Kinarel

19-05-1982, 06-08-2011

Afbeelding
Afbeelding

In the freedom of the moon and the sun,
I let you go..
In the dance of the stars and the planets,
I let you go..
In the breath of the wind and the knowledge of Heaven,
I let you go..
I love you..
I miss you..
I want you to be happy..
Go in Peace..
Go Dancing..

Xx :o
Dit topic is gemaakt met toestemming van de eigenares
Laatst bijgewerkt door GevlektBont op 28-08-11 15:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Annabel

Re: Rust zacht, lieve lieve Kinarel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 15:26

Veel sterkte!

GevlektBont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 15:26

Dankje :)

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 15:48

heel veel sterkte , en denk maak vaak terug aan de leuke momenten die jullie samen hadden!

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 15:51

sterkte meid :)

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 15:56

sterkte meid,en ja ooit zullen jullie weer samen dan zie ik mijn lieve merrie ook weer. ;(

GevlektBont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 18:10

@haffie38, ze zijn vast nu samen aan het spelen :+:

@derest bedankt!!!

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 22:06

GevlektBont schreef:
@haffie38, ze zijn vast nu samen aan het spelen :+:

@derest bedankt!!!

Heb even moeten huilen ;( .
Om jou mooie stukje het was een mooi paardje.
Maar ik mis mijn meisje ook elke dag soms dan loop ik die lege stal in en denk dan gossie schatje waar ben je toch.
Dan loop ik eruit en staar even naar de blauwe lucht en denk dan zoals vanavond het wordt weer herfst daar hielden we samen zo van.
Ze was echt een geweldig lief paard als ik te lang weg bleef dan keek ze altijd zo van hee waar zit je en opzadelen moest snel anders stond ze te veel te trappelen. :o ;(
Mis haar zo erg, waar ik wel van baal is misschien wat ondankbaar ik krijg een fjord veulen |( gemende gevoelens ik wil jasmien terug. |( |( .

Geen een paard kan haar vervangen,nog niet het is nu drie en half jaar geleden en god wat wordt je gemist mijn schattebout,huil nu even het hoort erbij.
Haar naam te horen brengt zoveel tranen,en ik moet mee naar de paarden markt in hedel ik wil dit niet,wil nu even geen ander paard.
Wil liever sparen voor als ik ooit weer zon lieverd tegen kom dat ik kan zeggen schat jij bent de ware jij gaat met mij naar huis ooit komt die dag er.
Ook al duurt het jaren wachten op dat moment zal ik en ja ik denk ts dat ze inderdaad samen aan het spelen zijn en groen gras eten en onder bomen doorlopen waar appeltjes en krenten bollen aan bomen groeien en als er een hemel is dan zijn ze daar zeker heen.op op een plek vol liefde en warmte vanacht had ik een nacht merrie :(
Ik droomde alweer hoe ze in mijn armen stierf,en naderhand droomde ik dat ze terug was en ze we samen aan het rijden waren dromen zijn soms zo raar.
Lieve Kinarel en Jasmien rust in vrede en speel maar lekker samen daar boven met al die andere.mis jou en ik zal je nooit vergeten tot later dan ben ik weer bij je. ;(

Sterkte nog gevlekt bont

We kennen het verdrietige gevoel maar de herinnering blijft <3
Laatst bijgewerkt door haffie83 op 28-08-11 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 22:07

sterkte :(:) en fijn dat hij aan zo oud is geworden!