[IM] Lieve Hector ik mis je zo! Voor altijd in me hart!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

FabHector

Lieve Hector ik mis je zo! Voor altijd in me hart!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 14:30

Het begon met jou op 10 januari 2010, ik ging je voor het eerst bekijken! 4 jaar was je toen. Ik was gelijk helemaal verliefd op je.
Toen ik er voor het eerst op zat kon je nog niet zo veel maar dat maakte niks uit. We kochtten je en ik had m'n eigen paardje!
Mijn droom kwam uit. Op 3 februari kwam je bij een stal dicht bij me te staan. Ik ging elke dag naar je toe, en ik was zo gelukkig met je .
Elke dag met je knuffelen, rijden, en lopen. Je leerde zo snel en goed en het ging steeds beter. Af en toe was je nog best een beetje schrikkerig en een draak maar je was zo lief echt een knuffelkont, je deed geen vlieg kwaad!
Toen kwam ik een beetje in tijdnood enzo dus ging je even een tijdje terug naar de stal waar ik je voor het eerst zag je stond zelfs nog even te koop want als je niet zo veel tijd hebt is het ook niet eerlijk voor zo'n beestje. Maar ik kon het echt niet over me hart verkrijgen om je kwijt te raken! Ik heb zo veel van je geleerd en en hield zo veel van je!
Ik ging met je op ponykamp en zocht je zo vaak mogelijk op ook al kon dat niet zo vaak want je stond zo ver weg. Maar gelukkig hadden we een stukje land bij het bedrijf van m'n vader. Dus daar gingen we gras zaaien en een stalletje voor je bouwen zodat je toch nog bij me kon blijven. Je kon de hele dag daar in de wei staan en het bos was vlakbij dus kon ik daar vaak met je rijden, en gewoon heel vaak bij zijn. Het gras was gezaaid en eind mei zou je er komen te staan.
Maar begin mei 2011 werd je ziek. Het was een griep en je zou er wel weer bovenop komen. Het ging inderdaad beter met je.. Voor maar een weekje ofzo. Toen ging het steeds slechter met je. Het kon wel een jaar duren voordat je weer helemaal beter zou zijn. Maar het ging slechter en slechter en je had zo veel pijn. Je at niks meer, je dronk niet meer en je benen waren helemaal opgezwollen, je kon amper meer lopen. Maandag kwam de veearts en die zag hoe slecht het met je ging. Je kreeg je laatste medicijnen en als die niet aansloegen kwam de veearts dinsdag terug. Maar de medicijnen deden niks meer voor je, en je had zo veel pijn. De veearts kwam terug en hij kon niks meer voor je doen.
In de ochtend van dinsdag 14 juni 2011 ben je ingeslapen. Het was niet eerlijk om je zo veel pijn te laten hebben. Die avond ben ik nog even bij je geweest. Ik heb je toen voor de laatste keer vast gehouden, en geknuffelt. Voor het laatst je vacht geaaid, en voor het laatst de pony gezien waar ik zo van hield. Ik zag je liggen en wist dat we het beste voor je hadden gedaan je was zo ziek.
Lieve lieve hector is mis je zo kapot veel! Geen woord kan beschrijven hoe erg ik je mis en elke dag denk ik aan die mooie tijd die we samen hadden, en aan die mooie bruine ogen. Ik ben mijn maatje verloren en dat doet zo'n veel pijn.
Hector ik hou van je!

If tears could build a stairway,
and memories were a lane,
I would walk right up to heaven to bring you home again.
No farewell words were spoken,
no time to say goodbye
My heart still aches in sadness
and secret tears still flow.
What it mean to lose you,
no one will ever know

oedsje

Re: Lieve Hector ik mis je zo! Voor altijd in me hart!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:11

Heel veel sterkte

love_urla

Re: Lieve Hector ik mis je zo! Voor altijd in me hart!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 00:58

heel heel veel sterkte :(:)