Ik heb nog niet gehuild ben denk nog is shock, maar kreeg vandaag te horen dat mijn grootste liefde afgelopen week is weggebracht.
Ze zou deze zomer nog op de weide blijven en daarna wss worden weggebracht, omdat ze in de winter vanwege haar zere benen niet meer op kon staan. Helaas is deze zomer geen zomer en Kirsten kon haar stal niet meer uit, wilde niet meer lopen en had heel erg veel pijn. Ik was al gebeld dat ze binnenkort weg zou gaan en wilde langs gaan, maar ik was al te laat ze is al weg. Ik baal echt zo van mezelf en vind mezelf zo egoistisch, dat ik geen tijd voor haar heb vrijgemaakt. Helaas heb ik geen echt afscheid kunnen nemen, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik de laatste keer lekker geknuffeld heb. Ik ben de weide nog ingegaan heb haar nog geaaid en bij haar gezeten bijna de hele dag, daar had ik nog foto's van en daar ben ik blij om. Een geweldige herinnering!
Maar ze is weg, mijn grootste maatje, goedzakje, maar soms kon ze ook het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Een echte fjord!
We zijn allebei op 08-06-1990 geboren, het eerste gedeelte van ons leven waren we samen, het laatste deel moet ik zonder jou doen, maar ik weet dat je bij me bent!
Rust zacht lieverd en tot ooit!

Laatste keer dat ik haar zag

Heb toestemming