Toen ik er met Justin alleen voor kwam te staan moest ik jou noodgedwongen weg doen. Justin en ik waren hier kapot van, en waren dan ook dolgelukkig toen je weer bij ons was. Het eerste wat ik zei toen ik je weer omhelsde was "ik laat je nooit meer gaan"!
Je had pijn, dat wist ik zeker, daarom gingen we naar de kliniek. Na 2 uur onderzoeken kwam er uit de scan dat je onderbeen op diverse plekken stuk was en je al die tijd en al voordat je terug kwam pijn had gehad.
Je was niet goed meer, dus moest je maar weer weg. Gelukkig kwam ik daar op tijd achter
We hebben alles gedaan wat in onze macht lag, maar helaas.
Ik mocht je mee naar huis nemen maar jij zou constant pijn hebben, dus heb ik aan jou gedacht. Want ik had me voorgenomen niet egoïstisch te zijn. Nu na pas 2 jaar weer samen te zijn heb ik je toch moeten laten gaan.
Zo oneerlijk, zo naar en zo pijnlijk.
Jij blies je laatste adem uit met je hoofd op mijn schoot. Zoals ik beloofd had, ben ik tot het eind bij je gebleven.
Tuurlijk heb ik heel veel verdriet en denk ik nog steeds"hadden we niet nog dit, of nog dat kunnen doen" Groeit kraakbeen niet aan dan? Nee helaas duurt dat zeker duizend jaar. Zolang leeft niemand zei Job....
Maar na de uitslag van de scan werd duidelijk dat je gewrichten kapot waren en dat je ook met een zenuwsnede pijn zou hebben, wist ik dat zelfs dat niet kon. Nu 2 dagen later heb ik nog zo'n gejaagd en oneerlijk gevoel in mijn lichaam.
Je bent en zal altjid mijn kind blijven. Ik zal jou nooit in een verleden term noemen, want ik weet dat je altijd bij me zal zijn.
En dat ik je ooit weer zal zien en ik je weer kan omhelzen.
Al die mooie dingen die we samen beleefd hebben. Voor het eerst je hoefjes uit krabben, je eerste bit in je mond(wat was je grappig)
Nu ben je bij me gestorven, en zijn er heel veel mooie herinneringen die ik bij me draag.
Het spijt me vent, dat ik niet meer voor je heb kunnen doen.
Je bent nu samen met al je vriendjes die je heb zien gaan en je kan eindelijk weer lekker rennen, zoals een pony van 9 jaar hoort te doen!!
Dag liefde van mijn leven........................
Laatst bijgewerkt door panic op 22-07-11 15:56, in het totaal 2 keer bewerkt