[IM] Margriet C friese model merrie en moeder van Gjalt overleden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Margriet C friese model merrie en moeder van Gjalt overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 08:44

Gister ontving ik onderstaand berichtje van de Black horse valley ranch in Mountan Center Ca.
Helaas is de friese model merrie, Margriet C en de moeder van de dekhengst Gjalt overleden aan koliek.
Ik heb haar in de IBOP gereden en toen is ze model geworden. Het was een superleuke en lieve merrie en ik heb haar altijd met plezier gereden in de maanden dat ik op de ranch ben geweest. Ze zal zeker gemist worden in de friezenfokkerij in amerika...

hier het officiele bericht van de Black horse valley Ranch:
It is with much sorrow that I send you this letter of notice that our beloved Model mare Margriet C. passed away yesterday July 12 in the afternoon. While battling the disease of pneumonia colic had taken her life. As most of you know, Margriet is the daughter of our Approved Breeding Stallion Lukas 324 and mother of the Approved Breeding Stallion Gjalt 426. In Nov. 2006 while attending the IFSHA Grand National Horse Show, held in Las Vegas, Nevada, your fellow Dutch person Judith van der Veen and friend along with Margriet and her sister Regina C. performed in the USDF Pas de Deux class where they were awarded 1st. place. In 2007 at our local Keuring held at Pomona, Ca. Margriet along with your fellow Dutch person Karen Kolijk earned her 1st. premie ( a total of 3 in her lifetime) and was awarded the status of Model. Even tho' Margriet was sold in March 2009, those of us at Black Horse Valley Ranch that watched her grow up and develop into one of the best Friesian mares still considered her as one of our own. It goes without saying that she will be missed greatly by the ones that new her well in America and in Holland. Wendie @ Black Horse Valley Ranch, LLC.
Mountain Center, Ca. USA

Afbeelding
margriet en ik in de ibop waar ze model werd...

Bybo

Re: Margriet C friese model merrie en moeder van Gjalt overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 10:38

sterkte!!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 12:30

Wat een prachtige Fries! Heel veel sterkte met dit verlies!

zythe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:40

Mooi paard, zonde!! sterkte

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:55

Wat een mooie fries! Sterkte :(:)

plpalermo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 20:32

Pracht paard! Wat zonde...