1988 - 25 oktober 2009, ruim 1,5jaar hier vandaan...
Princess was m'n kleine meisje. Een ongelooflijke lieve, betrouwbare merrie. Ze had ogen die mij vanaf het begin wisten te betoveren. Ze namen me mee op een droom, een droom waar na mijn zeggen al veel te snel een einde aan kwam. Princess was eerlijk, betrouwbaar, troostend, een vechter... maar ook ongeduldig, snel jaloers en een échte dame. Maar ik ging voor haar door het vuur, en zij voor mij. Ze heeft me zo vaak weten te troosten, een troost die niemand anders mij had kunnen bieden. Ze was een vechter, tijden lang heeft ze gesukkeld met haar benen. Maar nooit gaf ze op, altijd wou ze door gaan. Als ze viel, stond ze weer op, hoe veel pijn haar dat ook deed. Je was een topper, en ik heb van je genoten vanaf de allereerste minuut.
Rond 25 oktober 2009 heeft de eigenaar besloten om Princess samen met haar vriendje Christo af te laten maken... Ik mis haar nog elke dag.
Ik maak dit topic om te laten zien hoe prachtig ze was, maar ook om het weer even van me af te schrijven.
Meer foto's voeg ik later toe, want het wordt me nu even teveel...
Heel veel sterkte, waarom is ze eigenlijk afgemaakt?
Op die vraag heb ik nooit een antwoord gekregen, helaas. Al vermoed ik dat het zo was omdat de eigenaren al ouder waren en eigenlijk niks met de paarden hadden. Ik trof ook een lege stal aan, dus het kwam allemaal ook onverwacht...
Gatverdamme wat vreselijk voor je.....ik hoop dat je het ooit een plaatsje kunt geven maar dat lijkt me wel heel moeilijk als het op zo'n manier gegaan is...
Wat verschrikkelijk. Had ze geen pijn of was ze zelf oud? Bah dat is echt heel naar, de plaatjes spreken van zoveel liefde. En dát heb je haar gegeven, hoe moeilijk het ook is dat je haar mist. Je hebt haar zoveel liefde gegeven...
Heel mooi filmpje hoor.. Wat naar dat je niet weet waarom ze precies is ingeslapen.. Snap dat je haar mist.. Leuk diertje..
alicia98
Geplaatst: 06-05-11 21:31
heel veel sterkte
Angela_28
Geplaatst: 06-05-11 23:17
He jakkie, de tranen rollen over mijn wangen. Wat vreselijk naar dat het op deze manier is gegaan. Je zie haar vast weer terug.
Just this side of heaven is a place called Rainbow Bridge. When an animal dies that has been especially close to someone here, that pet goes to Rainbow Bridge. There are meadows and hills for all of our special friends so they can run and play together. There is plenty of food, water and sunshine, and our friends are warm and comfortable.
All the animals who had been ill and old are restored to health and vigor. Those who were hurt or maimed are made whole and strong again, just as we remember them in our dreams of days and times gone by. The animals are happy and content, except for one small thing; they each miss someone very special to them, who had to be left behind. They all run and play together, but the day comes when one suddenly stops and looks into the distance. His bright eyes are intent. His eager body quivers. Suddenly he begins to run from the group, flying over the green grass, his legs carrying him faster and faster.
You have been spotted, and when you and your special friend finally meet, you cling together in joyous reunion, never to be parted again. The happy kisses rain upon your face; your hands again caress the beloved head, and you look once more into the trusting eyes of your pet, so long gone from your life but never absent from your heart.
Nog veel sterkte gewenst met het verlies van Princess. Op [IM] geldt de regel dat je tot één jaar geleden een topic mag openen, daarnaast moet je, als het niet je eigen paard of pony betreft, vermelden dat je toestemming hebt van de eigenaar om dit topic te plaatsen. Gezien het tijdsbestek zet ik dit topic dus op slot. Wel kun je Princess gedenken in het volgende topic: [IM] [Verzameltopic] Overleden paarden/pony's