[IM] dag mijn lieve meisie

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

vievi

dag mijn lieve meisie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 18:45

28-10-10 is de dag dat ik de moeilijke keuze heb moeten maken om je te laten gaan... mijn pony vievi heb ik toen in moeten laten slapen op 31jarige leeftijd ik was zo trots op mijn maatje ze zag er nog zo goed uit en kon nog zo goed we reden zelfs nog kleine ritjes door de bossen maar sinds 2 weken voor haar overlijden begon ze afentoe te slepen met haar achterbenen en dat zat me al echt niet lekker maar kon aan haar niet merken dat ze er echt pijn aan had dus wou het nog ff afkijken op donderdag 28-10-10 was eigenlijk een gewone dag was lekker met haar weeste wandelen zoals ik vaak deed lekker heel de dag met haar bezig geweest (gelukkig achteraf) s,avond om half 9 kwam ik thuis en keek even in de wei zoals altijd en ze stond lekker te grazen s,avond was ik een programma aan het kijken en toevallig ging dat over een meisje dat vroeger altijd paard gereden had maar ermee was gestopt omdat ze op een dag haar paard dood in de wei vond op het moment dat zij dat aan het vertellen was ging er een heel raar gevoel door me heen en ik ging uit het raam kijken naar viev en voordat ik keek wist ik gewoon dat ze lag echt heel ziek allemaal en ja hoor ze lag in de wei ben zo hard als ik kon naar haar toe gerend en roepte haar daarop wou ze omhoog komen maar ik zag dat ze het gewoon niet kon ze lag helemaal plat en zuchte heb meteen de dierenarts gebeld die was er een half uur later en heeft eerst gekeken of het geen koliek was en of ie iets kon vinden maar helaas hij kon gewoon helemaal niks vinden en kon het niet verklaren hij kon alleen melden dat het niet goed is als een paard op die leeftijd er zo bij ligt en dat er weinig optie,s waren of inslapen of een pijnstiller proberen en afwachten vond het echt heel moeilijk vooral omdat er niet duidelijk was wat er nou percies was maar mijn gevoel zei ook gewoon dat het deze keer niet meer goed ging komen en ik moest nou gewoon aan viev denken en niet aan mijn eigen wil je je paard nog een uur langer laten lijden dat kon ik haar gewoon niet aandoen ik ben er bij gaan liggen met haar hoofd in mijn armen todat het echt over was gelukkig is ze rustig ingeslapen maar het heeft wel lang geduurd maar ben blij dat ze in mijn armen gestorven is

UMayDream

Re: dag mijn lieve meisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:46

Dat is echt niet leuk :(:) Sterkte met dit verlies :)

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:48

Sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
31 is een leeftijd om trots op te zijn, fijn dat je lang van haar hebt mogen genieten!

Sterkte! :(:)

unicumW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 22:13

vievi...

Afbeelding

Afbeelding