[IM] en dan ben je een jaar verder!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

astridelise

en dan ben je een jaar verder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 08:13

Vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn eerste fjord Lidar moest laten inslapen.
Ik loop al een paar dagen met een knoop in mijn maag over deze dag, ik heb hier erg tegenop gezien.
Wat gaat een jaar dan snel en toch lijkt het zo kort geleden. Ik kan mij de dag nog goed voor de geest halen.
Afbeelding

Lidar, lieverd ik mis je nog steeds. Nooit beseft dat het zo lang kan duren voor je hier overheen bent.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:31

Het eerste jaar is altijd het moeilijkst omdat je dan de bijzondere dagen en bijvoorbeeld de verschillende seizoenen voor het eerst tegenkomt zonder degene die je moet missen. Dat is onderdeel van het rouwen :(:)

Uppojono

Re: en dan ben je een jaar verder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 13:05

Heel veel sterkte..

Ik heb mijn paard gisteren laten inslapen en ben nu een emotioneel wrak. Lees nu bij jou dat je er nog steeds niet overheen bent, en kan me dat zó goed voorstellen.. Een paard is echt je beste vriend...

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 17:05

Uppojono heel veel sterkte. :(:)
Ik heb mij niet gerealiseerd toen hoe diep dit bij mij erin heeft gehakt. Ik ben toen door iemand gewaarschuwd dat het wel een jaar kon duren voor je het een plek kan geven. Geloofde ik toen niet, maar nu weet ik wel beter. Je maakt echt een rouwproces door.

Joey_Diamond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:45

Ja dat is idd echt zo, het is bij mij nu 3 jaar geleden.. in september 4 jaar dat ik dr plots moest laten inslapen en het blijft moeilijk.. vooral op de speciale dagen zoals haar verjaardag of sterfdatum ;(
Sterkte allebei! :(:)

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:55

Tja, ik heb het je ook al in een ander topic laten weten AE...........ik leef en voel met je mee.
Een paard lijkt wel zo veel nader te komen dan een ander dier. En natuurlijk, met het ene paard heb je ook weer een andere band dan met de ander. Maar zoals hier ook al opgenoemd...een paard is echt je vriend.
Je 'bespreekt' zoveel met je paard. Mijn eerste gedachte was nadat ik mijn paard plotseling in moest laten slapen : Nu ben ik alleen...bij wie kan ik nu terecht? En ik ben heel gelukkig getrouwd met een lieve, altijd luisterende man, maar toch............
Zelfs nu, een half jaar verder kan dat gevoel nog wel eens boven komen. En de tranen vloeien nog regelmatig, en ik ben toch echt geen jankerd.
Sterkte, ook voor jou Uppojono

Elsa_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:55

ik wens jullie heel erg veel sterkte meissies!!!!!!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:57

sterkte Astrid!
Zoiets zal altijd moeilijk blijven, en dat is helemaal niet erg.
:(:)

Uppojono ook veel sterkte gewenst :(:)

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 21:41

He Dagmar, dank je wel.
Ondanks alles gaat het helemaal goed met Tinka! Zij is wel een grote troost geweest afgelopen jaar.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:43

Fijn om te horen! Geniet maar lekker van haar!!!

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 21:44

Doe ik!
Zij heeft het ook prima naar haar zin bij ons. Dikke vriendinnen met de merrie van de stalhouders.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 12:58

Heel veel sterkte...

Het blijft moeilijk, ik heb mijn paard 3 jaar geleden in laten slapen en mis haar nog steeds iedere dag. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk en laat nu zelfs nog wel eens een traan om. Vooral als iemand over haar begint terwijl ik het niet verwacht heb ik het er heel moeilijk mee. Ik denk dat dat nooit helemaal zal slijten...

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-11 16:30

Dat klopt, dat heb ik ook. Zelf kan ik gewoon over hem praten, maar begint iemand anders over hem dan schiet ik gelijk vol en idd ik heb ook het idee dat het altijd een klein zeer plekje blijft, alleen steeds dieper weg.

tinne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 13:29

Sterkte!

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 21:37

Lieve Lidar, het paard wat ik ken van vroeger, toen de moeder van een klasgenootje hem had. Heerlijk paard was het. Het verlies moet groot zijn, maar ik hoop dat je steeds vaker met een lach aan hem terug zult denken, aan de mooie jaren die jij hem nog gegeven hebt.
Veel sterkte met het 2e - en alle verdere- jaar zonder hem.

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 21:18

Rebeccatjuh dank je wel. Helemaal slijten doet het nooit, daar was hij te bijzonder voor.
Ik weet dat een heleboel mensen Lidar van vroeger kennen en dat vind ik nog steeds leuk als ik daar nog wat van hoor.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:21

As: nog veel sterkte! Dat het jaar zo snel voorbij is gegaan. Ik weet je bericht nog goed. En kort daarna dat we naar Soest gingen. Y;(

Ik ben blij dat jij en Tinka steeds beter samen gaan :) Al wordt dat nooit hetzelfde als met Lidar.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:25

Sterkte meis :(:)

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:34

Hey mop, zie nu je topic pas :(:)

Uiteindelijk zal het verdriet een plekje bij je krijgen en ook Tinka zal je daarbij helpen :*