2010 mijn Frieze merrie Sunshine en ik hadden een fantastisch leuk bosritje gemaakt. Lekker over de boomstammen gesprongen(ja een fries kan ook springen) en door het water gecrosd, op de terugweg kwam er een auto aan. En ik reed een beetje in het midden, rechts midden, die auto zag dat dus niet, en knalde tegen mijn lieve Sunshine aan. Daar lag ze dan, niet dood maar met veel pijn. De auto reed door, en i daar alleen met Sunshine. Ik belde me moeder, en de veearts kwam, en het was dus thuis, en toen lag ze daar, in haar stal. Haar ogen open, een rode been van het bloed. Vaarwel, lieve lieve Sunshine. [img]file:///Users/susanmankes/foreverr%3C33.png[/img] [img]file:///Users/susanmankes/lievesunshine.png[/img]
och germ wat vreselijk voor je ik ben mijn maatje vorige maand ook verloren en ik weet hoe je je voelt
ontzettend veel sterkte met het verwerken, het zal eventjes pijn doen.. Maar dat komt allemaal goed.. bokt en vast nog veel meer mensen zijn er voor je
Heel veel sterkte..Wat zal je geschrokken zijn en vaak dat beeld nog voor ogen zien.. Je foto's doen het alleen niet. Misschien kun je dat nog veranderen....
Susyb
Geplaatst: 03-04-11 12:20
Wow sterkte
hebben ze de automobilist nog te pakken gekregen ? wat een mafkees
Wat een verrekte piep die gast, ze hebben hem gelukkig te pakken gekregen. We moesten naar dr rechter, hij moet de kosten van Sunshine's begrafenis betalen.