[IM] Lieve koekedoos, na 7 maanden missen we je nog steeds...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Soprano

Lieve koekedoos, na 7 maanden missen we je nog steeds...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-11 23:15

Debby ook wel koekedoosje genoemd omdat ze soms naar speculoos rook, ze was 21 jaar en we hadden ze al vele jaren. Je kreeg zoveel complimenten hoe goed en jong je er wel niet uit zag, iedereen zei dat ze zeer veel jaren tegemoed ging gaan! Helaas niets was minder waar... Op 16 augustus 2010 heb ik je helaas moeten laten gaan... (het uitgebreide verhaal kan je lezen in het topic in mijn onderschrift) 6 april zou je 22 jaar geworden zijn, vorig jaar had je nog een speciale taart gekregen en hadden we foto's gemaakt. Dit jaar zal ik zeker eens aan je denken op deze speciale datum. Sinds september heb ik terug een eigen paard. Het was zeker even wennen en hoewel ze fantastisch is en ik ze ondertussen ook al niet meer kan missen, heeft Debby een zeer bijzondere plaats in mijn hart en zal ik ze nooit vergeten...

Deze foto was van vorig jaar met haar 21ste verjaardag:
Afbeelding

En hier een filmpje over Debby met een speciale betekenis voor mij samen met het liedje 'I'm on my way' van Phil Collins :)

http://www.youtube.com/watch?v=MYPkIqLZTfE

Aukelizzy

Re: Lieve koekedoos, na 7 maanden missen we je nog steeds...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 18:47

Ik kan me voorstellen dat je haar nog steeds mist. Hoe lief een nieuw paard ook is, ze kunnen nooit het plekje van je vriendinnetje innemen. Gelukkig is dat ook niet nodig..

kleinee

Re: Lieve koekedoos, na 7 maanden missen we je nog steeds...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:34

Heel erg, en veel sterkte!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:38

Loslaten kost je minder kacht dan vasthouden...en toch is het zwaarder...! :(:)

Heel veel sterkte!