het ging allemaal zo goed, nieuw werk, tussen de paarden, mn eigen paardje ging steeds beter lopen, alles was goed.
Tot k vorrige week te horen kreeg dat Dahlia werd ingeslapen, gisteren gebeurd... Dahlia was het paard van de staleigenaren, en ik was hélemaal gek met dat paard. Ze heeft een blessure gehad, dus mocht amper meer rijden, en het werd allemaal steeds erger, nu hebben ze dr laten gaan... Ik kon uren in de paddock of wei met dr knuffelen, hoofd op mn schouder of in mn armen, dit paard was zo speciaal...
En op mn werk hebben we een enorme belg lopen, Alex, helaas heeftie hoefkanker... Vandaag werd iedereen de kantine in geroepen, en het werd verteld... Het is teveel, morgen word hij ingeslapen... Veel mensen gelijk in huilen uitbarsten, ik me groot houden, sterk, ik mocht niet huilen... Tot mn 'baas' vroeg of t ging, ik storte helemaal in... Heb bij Alex in de met de andere staan huilen en huilen, niet normaal... Gelukkig stond Alfred, mn verzorgpaard bij hem, en die kwam me nog troosten... Alleen ik heb nu wel de mooiste herrinering aan hem... Iedereen was al bij Alex weggelopen, en ik wil ook weglopen, en Alex komt gewoon achter me aangelopen, en keek me aan met een blik van 'Het is goed zo, ik kan niet meer', hij heeft er vrede mee...
het ging allemaal zo goed, en nu ineens, 2 paarden kwijt, in 3 dagen... Gister ooknog mn vriend kwijtgeraakt, kzit dr helemaal doorheen...
Alex, Dahlia, het is beter zo, geen pijn meer, maar rust en vrede, voor altijd op de groene weides, en in mn hart..! Jullie hebben al die tijd zo hard voor ons gewerkt, zoveel liefde gegeven, maar het gaat nietmeer. Alex is shaggerijnig, en het is gewoon te veel, Dahlia kon bijna niets meer, nu is ze weer vrij... Lieffies, jullie zullen voor altijd bij me blijven, in mn hart, en in mn ziel, jullie 2 waren speciaal, en dat blijven jullie altijd!
heel veel sterkte 1 paard verliezen is al erg laat staan 2
manonlalala
Geplaatst: 22-03-11 20:20
Wat naar zeg, je krijg het wel ineens allemaal tegelijk over je heen! Heel veel sterkte de komende tijd, ze zijn wel uit het oog maar nooit uit je hart he! Soms is het inderdaad gewoon beter voor ze om ze te laten gaan
2 paarden in korte tijd verliezen, en ook nog je vriend weg... Snap dat je je flink K** voelt. Heel erg veel sterkte hiermee...
En ik geloof dat er nog iemand is die Dahlia vreselijk zal missen: [IM] Dahlia RIP. Voor jullie was Dahlia blikbaar een heel bijzonder paard. Maar weet je, wat jullie nog hebben zijn mooie herinnneringen. Voor haar en ook voor jou nogmaals heel veel sterkte gewenst.