[IM] Geen afscheid meer kunnen nemen...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Irmy

Geen afscheid meer kunnen nemen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 19:59

Ik heb altijd 2 shetlanders van een vriendin verzorgd, genaamd Daisy en Lotje. Nu werden zij verwaarloost, en we hebben veel meegemaakt. Ik mis ze nog altijd..Y;( Hier een stukje over hun leven, wat tevens mijn leven was.

Eerst werden jullie verwaarloosd, geen water, geen eten. Toen werd ik jullie verzorgster en regelmatig kwam de diereninspectie langs. Ik moest uitleggen dat jullie eigenaren niet veel geld hadden, ook waren er iedere dag mensen die zeiden dat jullie niet goed verzorgd werden.
In de zomer was er geen water, en in de winter ook nooit een schuilplek. Ik heb jullie bewaakt met mijn leven, hooi gekocht, water gegeven, en het vertrouwen gewonnen. Er waren mensen, die ons tegenzaten, en het hek kapotmaakten, zodat er 2 shetlanders op de autoweg liepen. Gelukkig was ik er op tijd, en stonden jullie daar met een touw om de nek vastgeknoopt aan het weiland hek, mensen hadden geprobeerd jullie te redden.
De eigenaar die jullie verwaarloosde heeft jullie verkocht aan een hele mooie boerderij waar ik maar 1 keer mocht komen.
De boerderij ging failliet en opeens waren jullie weg. Zonder iets te laten weten.
Mijn zoektocht heeft 2 jaar geduurd maar nu dringt het tot me door. Op 3-jarige leeftijd zijn jullie naar het slachthuis gegaan.

Lieve Lotje en Daisy, ik mis jullie nog steeds. Het is voor mij een raadsel hoe dit allemaal gebeurd is, maar ik zal alles nooit vergeten.. Y;(

Daisy, my sunshine in the rainy days, my sunshine forever & always
Afbeelding

Lotje, you're the one who makes me proud, you're special to me
Afbeelding

Angela_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:22

Ah wat sneu! Denk maar fijn terug aan de tijd dat je hun leven wat aangenamer hebt gemaakt. Sterkte!

juliettepony

Re: Geen afscheid meer kunnen nemen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:24

oo wat erg ik krijg gewoon tranen in mijn ogen het slachthuis wie doet nou zoiets zonder het te laten weten heel erg veel sterkte

maaike1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:27

Wat vreselijk!

sterkte Y;(

EMM95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:29

sterkte !

Petrax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:34

wat sneu.... gelukkig was jij dr even voor ze en kon ze goed verzorgen.. verrot dat het zo is afgelopen! sterkte!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:48

Gos, wat erg! Arme paardjes... Heel veel sterkte!

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:21

Ah bah dat vind ik echt vreselijk!
Goed van je dat je ze wilde helpen je hebt gedaan wat je kon doen!

Heel veel sterkte. : :(:)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 09:57

Helaas is het niet toegestaan een topic te openen als de pony's niet van jou zelf zijn, tenzij je toestemming hebt van de eigenaar om het op Bokt te plaatsen.
Daarom hier een slotje.