Helaas heb ik een paar maanden geleden mijn geweldige lieve pony Sacha moeten laten inslapen toen we haar kochten 4 jaar geleden had ze last van asma zo nu en dan een kuchje tijdens het rijden. In de zomer kon zij het erg benauwt hebben en kreeg zij medicijen en ging het weg we wisten niet hou ze was maar we dachten al een jaar of 16 of ouder op een gegeven moment kreeg ze het weer benauwt nou om 22.00 s'avonds de veearts gebeld o maar die peppen we weel op met medicijnen dus niet de volgende dag ging het wel weer wat beter maar ze bleef het benauwt hebben op een gevenmoment werd zij erg mager en magerder en benauwder ik ging naar school en zag haar liggen ik dacht dit gaat niet goed en alle andere paarden waren haar aan het besnuffelen en likken ik was verdrietig naar school gegaan ik kwam terug om 3 uur en mijn moeder stond me op te wachten je moet niet schrikken zij ze sacha is ingeslapen en rendac komt haar morgen halen ik barstte echt in tranen uit toen ik thuis was heb ik nog ff bij haar gegeken ze lag daar echt zo stil nou is ze weg het dringde toen door me door sacha is er niet meer ik mis yyou sacha mijn lieve kleine pony.