[IM] Doei Adje...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

Doei Adje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-10 23:15

Eergisteren kwam ik en ging naar de bak -automatisme, om te kijken of er andere aan het rijden zijn- en Adje en Ando stonden in de bak, Adje met een graaskorf en Ando niet, die kwam meteen gelopen, Adje bleef op de grond liggen.
Later waren er lessen, dus paarden moesten weer naar stal, Adje ging meteen liggen, languit, dus ik riep de zoon van de eigenaar, die heeft hem overeind geholpen en moest weer verder gaan met lesgeven.
Gisteren reed de eigenaar weg met de trailer, ik dacht meteen aan Adje, en dat was ook zo...
Hij moest naar de dierenarts, wou niet meer lopen dus dan maar met de trailer de weg over steken, dierenarts is tegenover.
Daar aan het infuus...

Gisteren, of vandaag is hij ingeslapen, door koliek...
Niets kon hem nog helpen |(

Wij maar vooral Ando mist hem freselijk, eindelijk een perfecte twee span, nu al uit het leveng gerukt :(:)
Je was 3 dagen geleden nog zo levendig, lekker door de bak springen met ruiter, zonder was je niet meer te houden..
Altijd oortjes erop, lekker bewegen vond je het leukst om te doen maar op stal was je altijd in voor een knuffel of een aai.
Adje was pas 5 jaar...

Dag Adje, bedankt voor de mooie tijden... Y;(

Afbeelding

Afbeelding

x_Britje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 23:17

Wat vreselijk... Sterkte met het verlies :(:)

Nadia
Oppermuts

Re: Doei Adje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 11:07

Omdat het niet is toegestaan om een topic te openen over een paard wat niet jouw eigendom is, hier een slotje.