[IM] R.I.P Dancer 20-12-2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

R.I.P Dancer 20-12-2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 23:16

Om een groot verhaal wat korter te maken...

Dancer ston op stal rust bij een vriendin van mij waar ik haar verzorgde.
Toen wauw de oude eigenaar haar terug dus heb ik Dancer zaterdag middag terug gebracht.
Zondag middag om 12/half 1 werd ik gebelt "Dancer is ontsnapt & kan niet meer op haar benen staan!"
Ik als een speer daar heen gegaan met mijn moeder.
Na 5 minuten had ik haar gevonden 2 meiden hadden haar gevang, nat van het zweet, kon niet normaal lopen & blijven staan.
Toen is ze bij die mensen op stal gezet (hun hebben zelf dus ook paarden) Daar heeft ze een deken opgekregen.
Vervolgens ben ik mijn veearts op of hij wilde komen wat hij niet wauwe omdat het niet mijn pony is...
Als ik de rekening betaal is er niks aan de hand lijkt me?
Maar goed ik via die vriendin waar ze stond een andere veearts gebelt die er gelijk aan kwam!
In die tussen tijd ben ik vlug naar het weiland gegaan en heb het land gemaakt, de omheining zo dat 2 andere paarden er niet uit konden.
Toen snel waar naar Dancer gegaan want de veearts kwam dr aan, op de terug weg de eigenaar gebelt & op de hoogte gebracht.
Toen de veearts kwam heeft die haar niet goed na gekeken alleen haar revlexen.
Het scheen dus dat dat te traag was dus ze is over de kop gegaan en daar door kon ze niet normaal op haar benen staan.
Kortom de veearts keek haar benen na & zei ze heb een herssenschuddig, teminste zo moesten we het zien...
Toen heb ik via via een trailer geregeld zo dat ze op stal kon staan weer terug naar mijn vriendin.
Daar op stal aan gekomen is ze gelijk gaan liggen dus wij dachtebn gelijk koliek.
Mijn vriendin de veearts gebelt en het schenen nawerkeningen te zijn van dr medicijnen....
Vandaag ging het nog niet goed met haar de veearts heeft gedaan wat ze kon maar het beste was in laten slapen.
Zodoende is dit dus ook gebeurt helaas. :(

R.I.P Dancer 20-12-2010

Forever lost,
Forever gone,
Never seeing you again,
I have to hope,
I have to dream,
That one day,
We will be togheter again.

Rust in vrede meisje (L)

P.S ik verzorgde haar & ik was er bij wat er gebeurde helaas...

Nadia
Oppermuts

Re: R.I.P Dancer 20-12-2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 23:20

Aangezien het niet is toegestaan om een topic te openen over een paard wat niet jouw eigendom is, hier een slotje.