Je bent me mooiste me liefste het kostbaarste wat ik had. Heb zo veel met je mogen delen, geluk liefde pijn en verdriet niets was je te veel en was er altijd voor mij. Ik mocht negen jaar van jou genieten, je streken en je overvloedige geduld . Ik had je graag langer bij me gehad maar het mocht niet zo zijn .
Kanjer ik zal je missen
* 25-06-96 † 05-08-10
Zo in eens ben je van me heen gegaan . Ik haalde je uit het land omdat ik zag dat je een pijnlijk oog had. Dierenarts erbij gehaald en zalfjes voor je gekregen maar je ging geen teken geven dat je minder pijn had, nee ik kreeg zelfs meer twijfel of je nog wel wat zag weer de da erbij gehaald en die stuurde ons naar utrecht daar hebben ze een echco gemaakt van beide ogen en kregen we het slechte nieuws te horen je hoornvlies netvlies en lenzen lagen in beide ogen los . Er was niets wat jou nog zou kunnen helpen . Heb je moeten laten gaan en dat is echt het zwaarste wat een paarden liefhebber/eigenaresse kan over komen.
Ik kan wel zeggen dat wij een blind vertrouwen hadden want er zullen weinig paarden zijn die blind in vrijwel bijna 1x de trailer in lopen Kanjer ik ben trots op je en mis je verschrikkelijk