[IM] Ghadeer ik zal je missen topmeid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rayoow

Ghadeer ik zal je missen topmeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 16:01

..Ik werkte op een boerderijtje in bahrein...
Vol met volbloed arabiers..
1 aardig grote strek grofgebouwde meid Ghadeer
na dat ze was bevallen en tijdje stil had gestaan...konden we rustig ebginnen met rijden..en een plezier dat ze had..
mijn zusje reed haar eerst...daarna ik......
na een aantal week wou mijn vader voor het aller eerst rijden..en zij was groot en sterk genoeg...mijn vader had er zo plezier in..elke keer als wij erheen gingen ging hij mee..mijn zusje op sarab..ik op mishmish..hij op ghadeer...
WK2010...mn pa had haar versiert..oranje bloemenkrans..hij had oranje T-shirt...tijd voor buitenritje..mn zusje en sarab waren er ook klaarvoor...

Tot ze ziek werd..
Ze had uitdroging...en een ziekte in dr been..
Nadat het de dierenarts niet lukte stond de keus vast......nee toch niet..de eigenaar belde nog een expert..
Wij moesten eerst terug naar nederland..en was zo bang dat ze zou gaan zonder afscheid te nemen...de laatste avond bij haar...ze lag zo zielig in stal..ik nam alvast afscheid en ging naar nederland...

2 week later werd ik gemaild...het is de expert niet gelukt..we wouden haar niet laten lijden en ze moest gaan...haar veulen alleen laten(half jaar)
het veulen hadden ze voor zekerheid al afgespeent en stond in stal naast haar...hij maakt het goed...maar zzij..zij is gegaan..

Ik weet wel hoe de ziekte heet...maar niet hoe je het schrijft..
Uitdroging was ook heel erg ..vanwege en veulen...maar at gelukkig het meeste al zelf en dronk ook water

Mijn topper ..Mijn vaders topper...Ons topper
mijn vader heeft leren rijden op jou...
Wij hebben veel beleeft...met en zonder zadel...je bevalling...en je geweldige karakter

We zullen je missen..
Ze is 8 jaar geworden
Geboren 2 maart 2002

...reageren hoeft niet..maar 4 dagen na het bericht..besef ik pas als ik terug kom in bahrein dat zij er niet meer is...

Nadia
Oppermuts

Re: Ghadeer ik zal je missen topmeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:11

Omdat het niet toegestaan is om een topic te openen over een paard wat niet jouw eigendom is, hier een slotje.