Elke dag huil ik om jou lieve meid.
Het begon 4 maand geleden.. Je had je veulen gekregen
We waren helemaal blij weer een merrie tje van jou.
Ik zou je weer gaan rijden.. maar ik zag dat er iets niet klopte.
Stappen wou je wel maar draven ging heel moeilijk en je trok je benen heel ver op.
We dachten dat het door de pees en kogel beschermers kwam die je voor het eerst om had.
Dus we deden ze af. het werd niet beter.
Dus dat werd afzadelen en de stal op. maar het we dachten dat het gewoon een spiertje verterkt was,
4 week rust en je was er wel weer en dan zouden we samen buitenritten doen.
maar alles liep anders... Je werd maar niet beter, toen 2 verschillende dierenartsen bij haar gehad.
maar ze zeiden dat het boven in het been zat dus het kon wel even duren, we hebben 2 maand in afwachting gezeten.
Toch had ik het gevoel dat het niet goed zat. jij gaf nooit pijn aan, dus ook nu niet.
Je trok je been wel op maar als een dierenarts ging voelen gaf je niks aan.
je was nu al 3 maand kreupel.. het ging steeds beter.. dachten we ...je werd weer vrolijk.
Tot je op een dag opeens bijna niet meer kon lopen.
Je moest toch naar stal om te rusten. Ik kon het niet aan zien.
Ik heb de hele tijd gras voor je geplukt. tot ik zeker wist dat je al in stal was.
We hadden de dierenarts er weer bij gehad hij zei; kijk het nog maar even aan.
k vond het echt te erg worden, toen hebben we foto's laten maken.
Pascha wou onder tussen de pijnstillers al niet meer eten. Ze had de strijd opgegeven
En ja ik was der al bang voor! Een verbrijzeld boven been. Als we je nu niet lieten in slapen kon je over een paar week
niet meer lopen. JAA...! Dat kwam hard aan. Ik hoorde het toen ik terug van school fietste,
heb zo hard mogelijk terug gefiets als ik kon. nog een kwartier bij je gezeten tot de dierenarts kwam
Toen ben ik naar huis in gegaan, ik mocht der niet bij zijn van de dierenarts.
Je bent rustig gaan liggen en je over gegeven. Ik heb nog een half uur bij je gelegen.
Je was nog zo lekker warm , je had je ogen open, en ik dacht. Pascha je bent er nog maar je licht te slapen.
Pascha , mijn lieve Pascha rust zacht.