3 jaar geleden brachten we je samen met je dochter Coby weg, die bij ons geboren was.
we waren te groot voor jullie geworden, en er was geen plek voor jullie als we nieuwe grote pony's kregen..
dus we verkochten jullie, aan iemand die naast een ander stukje land van ons paardjes had. toen was het daar allemaal best geregeld, er kwamen elke dag meiden om jullie te vertroetelen, en om met jullie te rijden. ondertussen hadden wij al nieuwe pony's gekregen.
langzamerhand zagen we dat het daar een groot zooitje werd, en we gingen slijmen bij mijn vader of we jullie niet terug mochten kopen.. maarja, er was echt te weinig plek.. er kwam ook een grote hengst bij, rond de 1.60, die lieten ze los rond jullie lopen.
het werd daar gewoon echt een bende. de hoeven van sommige paarden daar werden ook steeds slechter.
toen we een feestje met de klas hadden, kreeg ik HET bericht.. je veulen lag verkeerd in je buikje, en je moest samen met je ongeboren veulen worden ingeslapen... kraakkkkkk.... daar brak een stukje van mijn hart eraf..

dat was de druppel, we gingen je dochter Coby redden! we mochten haar na al deze ellende terugkopen, eindelijk! maar voor jou was het al te laat.. jij was dood... en ik weet niet waar je nu bent...

gelukkig hebben we je dochter coby kunnen redden, die nu al bijna een jaartje bij ons woont, en ook in verwachting is, van een mooi veulen. nu moeten eindelijk alle paarden daar weg, van de dierenbescherming. was dat maar een jaar eerder geweest..

dag lieve lieve LIEVE gemma.

kusje voor jou in de hemel..

en je lieve dochtertje coby
bedankt gemma, voor de leuke tijd saampjes