[IM] Mijn lieve knuffelbeer..

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

ZarcoTje

Mijn lieve knuffelbeer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 20:41

Afbeelding Afbeelding

Helaas is Delina op 6 Juli van ons heen gegaan ;(

Ik heb 5 jaar van haar mogen genieten, hoe braaf ze was, hoe heerlijk koppig ze ook kon zijn, ze vond alles goed, je kon werkelijk alles met haar doen.
5 jaar geleden, kwamen ze thuis aan, Giota en Delina, eindelijk waren ze weer samen !
Van veulen af aan kende deze 2 merrie's elkaar, werden beste vriendjes en waren onafscheidelijk !
Maar uiteindelijk werden ze toch gescheiden, ze hebben zeker jaren geen contact met elkaar gehad, en toen ze naar hier kwamen, waren ze eindelijk weer bij elkaar, en zo is dat 5 jaar gebleven !
De eerste jaren was het heerlijk buitenrijden, en op Delina was het vaak 'lol met je knol', zij vond gewoon alles goed, echt een bomproof paard.
Uiteindelijk mocht ze met pensioen, haar rug was sowieso al wat versleten dus verdiende ze een plekje als grasmaaier in de wei !

Nu, bijna een maand geleden, we hadden het zeker niet in de zomer verwacht, eerder in de winter, maar natuurlijk, wie zal het zeggen ?
We wisten sowieso dat een paard op leeftijd het elk moment kon opgeven, maar toen ik haar in de wei zag liggen, staat je wereld toch even stil ;(
Op 6 juli, kon haar lichaam het niet meer aan, ze was gewoon oud, en ze is van ons heen gegaan.
Ze is maar liefst 30 jaar geworden, een mooie leeftijd !
In het bijzijn van Giota is ze aan een natuurlijke dood gestorven, ik zou het niet anders hebben gewild !

Ik heb een hele tijd met Giota in gezeten, haar beste vriendin was weg en zou niet meer terug komen ;(
Gelukkig krijgt ze binnenkort een nieuw maatje, hopelijk gaat het goed klikken !

Rust zacht lieve meid, het gaat je goed ! :+:
Laatst bijgewerkt door ZarcoTje op 02-08-10 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

robijntje_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:42

veel sterkte <3
en rust zacht lieve paardjes :o
Laatst bijgewerkt door robijntje_10 op 02-08-10 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Monica72

Re: Mijn lieve knuffelbeer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:43

Sterkte met je verlies ze heeft een hele mooie leeftijd behaald

eike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:46

sterkte meid en zo leuk dat ze nog een leuke oude dag hebben gekregen!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:58

Wat erg Lies !
Heel veel sterkte. :(:)

Ze heeft wel echt een mooie leeftijd gehaald en een superleventje bij jullie gehad. :)

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:01

nou, daar mag je trots op zijn dat ze zo'n leeftijd gehaald heeft en natuurlijk nog met haar vriendinnetje heeft mogen staan, toch is het altijd verschrikkelijk om je maatje te verliezen. Voor mij breekt die dag ook binnenkort (denk ik ) aan en elke dag als ik naar mijn ouders ga denk ik "staat t'ie er nog?? is inmiddels 32, maar zie er tegenop als die dag aanbreekt.

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:13

Heel veel sterkte meid met het verlies van lieve Delina! :(:)
Ze heeft wel een super leeftijd bereikt en heeft het vast geweldig
bij jou gehad, maar alsnog heel erg dat ze er niet meer is.
Heel veel sterkte meis. :+:

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:29

Heel veel sterkte. Ze heeft een mooie leeftijd bereikt en is gestorven met jou en haar paardenvriendin bij zich.. :(:) . Maar je zult haar wel heel erg missen. Je weet dat het komen gaat maar als het eenmaal zover is... |(