Voor altijd zullen wij in liefde verbonden zijn, jij was mijn adem en mijn hart. Jij leerde mij om te aarden. Jij hebt mij begeleid in het volwassen worden, van 11 jarig meisje naar een (jonge) vrouw van 24. Jij was mijn spiegel, als ik ongeduldig was, dan kiepte je me van je rug, als ik blij was, was jij ook vrolijk. Als ik verdrietig was, deed jij gek om me op te vrolijken en als ik pijn had, dan zette je geen stap verkeerd. Jij ging voor mij door het vuur, sprong alles voor mij en ook al hebben we lang een machtsstrijd gehad, je liet me nooit in de steek. Koliek zorgde voor een abrupt einde en ik weet, dat jij het eens was met mijn keuze. Je kon niet meer. Ik hoop dat je er ok mee bent dat er vanaf zaterdag een nieuw paardje in je box staat, hij zal echter nooit jou plaats in kunnen nemen, liefste vriendin. Ik mis je lieve vriendin, iedere dag...
Sonja, rust zacht, we zien elkaar ooit weer terug.
ik wens je heel veel sterkte toe ik weet hoe het voelt om je beste maatje/vriendin kwijt te raken ik vind het echt heel moedig dat je die moelijke beslising hebt genomen
_Karin
Geplaatst: 24-08-10 23:25
Heel veel sterkte met het verlies van Sonja.
Voor de TS plaats ik deze foto van Sonja.
LovingSonja
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-10 08:16
Aan karin: Enorm bedankt voor het plaatsen van de foto van Sonja en mij, helemaal super!
Je kan zien hoeveel vriendschap en plezier er van de foto afstraalt. Denk aan de goede jaren die je met haar hebt mogen delen en als jij haar herinnert zal ze in jou voortleven.
ach wat erg dat je haar moest afstaan,wat een prachtig paardje was ze.en op dce foto is goed te zien,dat jullie zo,n band hadden.heel veel sterkte met dit zware verlies.
Aukelizzy
Geplaatst: 08-09-10 21:13
Heel veel sterkte. Ze is een deel van je leven geweest en je zult haar wel enorm missen..