Een ziekte die een droom verwoest elke dag doet het nog pijn want het liefst zou ik bij jou zijn. elke dag denk ik aan jou. jij die er altijd voor me was. ik zal je nooit uit mijn gedachte kunnen wissen. ik zou zo graag bij je zijn. wij waren samen een. kon de tijd maar terug. de dierenarts zei dat je het niet kon halen en dat ik de laatste minuten met je had. ik liep met je mee zoveel pijn dat je had en toch bleef je proberen. jij keek me aan alsof je wou zeggen "het spijt me, ik kan het niet meer ik ben op " toen ging jij daar op de weide liggen en ik probeerden je nog te helpen om door te vechten maar helaas je kon niet meer. jij sloot je ogen en viel in de diepste slaap van het leven de dood greep jou van mij weg. Ik probeerden je te roepen maar je hoorden me niet. R.i.p. max Dankjewel voor de geweldige tijd die je mij hebt gegeven.
Nu kijk je op mij neer en zie je mij groeien want max ik zal je trots maken. ik doe mijn best voor jou! ik zal vechten voor jou zelfs als je er niet meer bent (L) ik doe mijn best ik gebruik alles wat jij mij hebt geleerd .
Ik mis je Uit het oog maar niet uit het hart (L) dankjewel voor de mooie tijd (L)
wigke89
Geplaatst: 03-04-10 10:56
heel veel sterkte met het verlies.
wanneer is het gebeurt? en wat had hij al ik vragen mag
nogmaals heel veel sterkte
nobody05
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-10 10:57
wigke89 schreef:
heel veel sterkte met het verlies.
wanneer is het gebeurt? en wat had hij al ik vragen mag
nogmaals heel veel sterkte
het is een week na dierdendag gebeurt en hij had koliek dankjewel
Ik heb tranen in mijn ogen van je bericht.. Ik hoop echt dat Max nu rustig mag grazen op de groene weides. Heel veel sterkte met het verlies van je lieve kameraad.
nobody05
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-10 19:36
Mir_horses schreef:
Ik heb tranen in mijn ogen van je bericht.. Ik hoop echt dat Max nu rustig mag grazen op de groene weides. Heel veel sterkte met het verlies van je lieve kameraad.