Mijn eigen kleine vent. Na al die tijd samen en al het geluk. Moet ik je gaan missen, Je 4 witte voetjes en mooie bruine ogen zal ik hellaas niet meer zien. Niet meer in de stal en niet meer in de wei, maar lieve denver vergeet niet in mijn gedachten zal ik je zien. Ik zal je herinneren zoals je was, een fijn paard, mijn grote maatje. Een vervelend ongeluk maakt aan ons samen zijn een einde. Het ging mis je liep een dubbele beenbreuk op. Ik zag dat je niet meer straalde zoals normaal en wist dat het einde eraan zit te komen. En zoals iedereen met me eens is moet ik dan denken aan de meest humane manier en moet ik je laten gaan, maar denver vergeet niet uit het oog is niet uit het hart.
hopelijk vindt je het wat ben er zelf niet zo tevreden over maarja heb al lang niet meer gedicht maar vond dit wel de reden om een poging te wagen
Echt super, alleen kom het niet door een ongeluk, maar trapt die 'sukkel' tegen zijn stenen stalmuur. Liep naar voren om te kijken of het paard naast hem de trap voelde...Niet dan trap ik nog een keer.
Na een hele herstel periode is zijn spronggewricht wel weer redelijk genezen. Alleen de aanhechtingen zijn nog wat geirriteerd. Maar helaas zit daaronder een breuk die never zal herstellen :S
Mijn eigen kleine vent. Na al die tijd samen en al het geluk. Moet ik je gaan missen, Je 4 witte voetjes en mooie bruine ogen zal ik hellaas niet meer zien. Niet meer in de stal en niet meer in de wei, maar lieve denver vergeet niet in mijn gedachten zal ik je zien. Ik zal je herinneren zoals je was, een fijn paard, mijn grote maatje. Een verkeerd geplaatste trap maakt aan ons samen zijn een einde. Het ging mis je liep een dubbele beenbreuk op. Ik zag dat je niet meer straalde zoals normaal en wist dat het einde eraan zit te komen. En zoals iedereen met me eens is moet ik dan denken aan de meest humane manier en moet ik je laten gaan, maar denver vergeet niet uit het oog is niet uit het hart.
kimmie88
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-10 22:55
Ben helemaal tevreden. Je bent een engel
dancertje
Geplaatst: 05-03-10 22:57
alsjeblieft hopelijk is je vriendin er ook blij mee
LisaD
Geplaatst: 05-03-10 22:58
Lieve denver,
Je prachtige bruine ogen keken me aan. Ik zag, het was te laat.
Lieve schat ik moest je laten gaan.
Geluk bij ongeluk, ik dacht het kon niet meer stuk.
Maar helaas, vanaf nu leef ik in een waas.
Ik zal je missen schat, maar uit het oog is niet uit het hart.
Lieverd, ik zal je altijd blijven missen.
Ik zal je nooit meer uit mijn gedachten wissen.
Samen hadden we veel plezier zoals het hoort, mens en dier.
Lieverd, sorry dat ik je moest laten gaan. Ik weet wat het ons heeft aangedaan.
Je zult verlost zijn van je pijn, maar vergeet niet, ik zal ooit weer bij je zijn.
alsjeblieft hopelijk is je vriendin er ook blij mee
Dat hoop ik zeker
kimmie88
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-10 22:59
ilovetrusha schreef:
Helaas, iemand was me voor
deze vind ik ook heeel erg mooi. Ben helaas zelf niet zo crea.....
Aradis
Geplaatst: 05-03-10 23:01
Lieve Denver Je was mijn maatje, mijn vriend Ik heb van jouw genoten Zo'n einde heb jij niet verdiend! Ik moet jouw laten gaan We zullen afscheid nemen In mijn hart ben je nooit ver bij mij vandaan Maar ik moet je laten gaan
Lieve Denver Mijn vriend, mijn maat Mijn liefde, mijn toevluchtsoord Mijn hoop, mijn droom Mijn Zon, altijd na de regen Ik beloof jouw wij komen elkaar weer tegen
Lieve Denver Ik herinner mij die dag Die dag zo lang geleden dat ik jouw voor het eerst zag en nog nooit had bereden
Die dag, mijn lieve vriend Lijkt nu zover weg Dit heb jij niet verdiend We hadden zoveel pech
Ik wil jou nog vertellen Ik wil je laten weten Ik mag jouw niet langer kwellen Ik zal je nooit vergeten