[IM] Bestond zo ziekte nou maar niet dan was je nu nog hier !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky

Bestond zo ziekte nou maar niet dan was je nu nog hier !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 18:10

2 jaar geleden was je er nog en nu ,,, nu ben je weg en ik blijf achter met veel verdriet
het begon zo'n 3 jaar geleden en me opa kocht een witte arabier en ik dacht ja zal wel ... want dat was al het zoveelste paard dat me opa kocht maar toen die mooie witte arabier uit de trailer stapte was ik op slag verliefd deze witte arabier had de naam DOLINO .. wat een prachtig beest was het ik vroeg eigenlijk direct al mag ik op hem rijden waarop me opa antwoorde tuurlijk .. ik helemaal blij en eerst een weekje met hem door gebracht en elke dag maar weer komen om hem te zien en toen ben ik erop gestapt en wooow wat reed hij lekker vooral in galop en ik dacht dit is mijn mannetje deze raak ik nooit meer kwijt we gingen elke dag wel een uurtje rijden en dan vooral buitenritjes ... wat hield ik van hem het was zo'n heerlijk beest maar jammer genoeg stopt elk sprookje er een keertje mee op een dag was ik aan het poetsen en aan het opzadelen en ik wil op stappen en ik loop voor hem lang en ik kijk naar zijn mooie gezichtje en ik zie ineens een hele dikke bult ik gelijk naar me opa en ik zeg opa dit is niet goed wat hiero zit ; me opa zei ga eerst maar een buitenrit maken en dan kijken we wel weer ik zo oke ... maar toch wel met een brok in me keel van wat als het nou iets ernstig is en ik gewoon vrolijk op hem aan het rijden ben nou toch maar opgestapt en een kort buitenritje gemaakt maar wat was dat buitenritje heerlijk zoals altijd .. me opa ging voelen en we merkten wel dat dolino daar pijn had en gelijk DA gebeld de DA ging voelen en hij moest naar de kliniek voor veder onderzoek want de DA vertrouwde het niet echt helemaal daar kwam al snel de uitslag van : kanker !! .. mijn arme schat had kanker ik kon het niet geloven en begon gelijk te huilen maar de DA zei ik heb wel goed nieuws het is geen kwaadaardige kanker ....
maar alsnog mijn schat had kanker ik ben naar hem toe gegaan en hij stond daar zo vrolijk we mochten hem helaas niet mee naar huis nemen maar ik weet niet hoellang het geduurd heeft maar hij mocht uiteindelijk weer naar huis met de gedachte dat de kanker terug kon komen .. twee maand veder hadden we al weer van alles beleeft maar de kanker was niet terug gekomen tot dat ik hem ging poetsen en ik een bult op zijn buik zag gelijk mijn opa weer DA gebeld en hij zei gelijkt al dat het kanker was en dat we hem moesten laten onderzoeken of het kwaadaardig was of niet het bleek kwaadaardig te zijn en het zat in heel zijn lichaam die arme schat kon niet een meer goed eten en werd steeds mager vanaf die tijd ging het echt heel snel achteruit hij werd steeds magerder en kon niet eens meer goed plassen en hij viel steeds om het was zo zielig dat ik samen met me opa had besloten hem in te laten slapen toen mochten we hem nog een dag mee naar huis voor het afscheid en toen heb ik nog veel foto's met hem gemaakt en ik heb die nacht bij hem geslapen de volgende dag kwam de DA ik heb toen in dolino's oor gefluisterd dat het allemaal wel goed kwam en dat hij zo gewoon lekker ging slapen en dat ons sprookje nooit eindigde en dat hij daar boven op mij moest wachten en lekker over de groene weides moest gaan galopperen en toen kwam het spuitje hij was bij de eerste al gelijk weg zo slecht deed zijn hart het die gaf het gelijk al op toen heb ik nog bij hem gelegen en hem een laatste keer geaait gezoent en geknuffelt en tegen hem gepraat en toen werd hij opgehaald en is hij gecremeerd en zijn as is uitgestrooid op zijn favorite plekje ...
Dolino is 19 jaar geworden ... !!

------------------------------------------------------------------------------------------------
2 donkere ogen
ik kijk ze nog één keer aan,
een kusje op je neus
en dan moet je echt gaan,

snap het dan,..
ik had geen keus!!
kon het nog maar
heus,...

de sterretjes zijn weg,
je ogen glinsteren niet meer
'sorry het spijt me!'
keer op keer,...

nog één laatste kusje en een
'ik houd van jou'
'vaar mijn liefste,..'
'ga maar gauw,..'

VERGETEN DOE IK JE NOOIT (L)

Mintgroen

Re: Bestond zo ziekte nou maar niet dan was je nu nog hier !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:51

Pfoe, wat een verhaal! Heel veel sterkte met dit verlies.

Starlight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:57

Veel sterkte , weet hoe je ,je nu voelt. Heb het ook meegemaakt.
Hier mijn verhaal :

Ter ere aan mijn geliefde "Little Tuff"

Geboren op 3 augustus 2007
Heengegaan op 9 februari 2009

De grootste droom die ik had
is als een zeepbel uit elkaar gespat,
weet je nog ons eerste contact , bij je baasje.
we sloten meteen een team,
je keek recht in mijn ogen,
en heel even leek het of onze harten samen bewogen.
Ik voelde mijn bloed sneller door mijn aderen stromen,
het was jij die ik had gezien in mijn dromen !

Toen ik jou kreeg was ik zo ontzettend blij,
ik voelde mij veilig en vrij.
Ik voelde mij met jou zo gelukkig,
jij was nooit stout of nukkig,
jij was altijd een opgewekte kerel

jij werkte steeds gewillig mee,
ik hield met heel mijn hart van jou,
jij liet mij nooit staan in de kou,
jij hebt steeds het beste van jezelf gegeven,
jouw vechtlust en liefde is tot op het laatste ogenblik gebleven,

Plotseling kreeg je een ongeluk, wat is er toch gebeurd mijn Little Tuff
Ik heb het jammer niet zien gebeuren, en zal het ook nooit weten.
Je werd nu 2 jaar , en plotseling kon je niet meer op één beentje staan …
Je was veel te jong om van me heen te gaan.

Maar op 9 februari 2009, was het een natte winderige dag buiten, en ook een heel
natte dag in mijn ogen. Want s’avonds rond 21u30 heb ik de keuze moeten maken om je van me heen te laten gaan !!
Het was een heel moeilijk beslissing voor mij, maar ik wou je uit je lijden verlossen.

Hopelijk heb ik er goed aan gedaan.

Ik blijf achter helemaal alleen zonder jou,
samen waren wij één,
Zonder jou wordt het nooit meer als voorheen,
in mijn dromen zul je eeuwig blijven bestaan Little Tuff
dan ga jij met mij mee,

Ik heb je mooie staart gehouden en een stukje van je manen geknipt,

Zo kan ik je nog aanraken, en blijft er steeds een deel van jou in me bestaan.

We gaan elkaar vertroetelen zoals voorheen,
mijn hart blijft eeuwig aan jou verbonden !

Uren lang heb ik jou zitten knuffelen en strelen,
die momenten kan niemand meer stelen,
in mijn hart blijf jij eeuwig bestaan,
daar kan je voor altijd van op aan !

Je had 2 grote prachtige donkere ogen , alvorens je van me bent heengegaan heb ik ze nog eens bekeken en heb ik je nog vlug geknuffeld en kusjes op je neusje gegeven. Tranen rolden over mijn wangen.

Het was een verschrikkelijke pijn, maar ik ben sterk geweest en heb je in mijn handen voor eeuwig moeten laten gaan.
Ik hoop dat je het zult snappen , ik had geen andere keus, ik moest jou redden van je pijn, was er een andere keuze, mag je ervan zeker zijn , dat had ik zeker gedaan.

Nu ben je voorgoed weggegaan, en je oogjes glinsteren niet meer

“ Sorry , het spijt me!” Vergeef me !! Ooit zie je mij en je vriendjes weer !!

Nog één laatste kusje,
en vergeet mijn dierbare woorden niet !!

Little Tuff ik hou van jou, vaarwel , en hopelijk tot gauw in mijn dromen !

Veel liefs van Ariane

Suzanne556

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 23:46

Jeetje.. Wat is het toch ook een rotziekte he!
Heel veel sterkte!

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-10 14:38

Bedankt imaani jij ook veel sterkte