Ze zagen molly (miss molly op de grond liggen) maar gingen naar huis.
De volgende dag was ik zo vrolijk ik zou lekker gaan wandelen met molly.
Maar toen ik aan kwam.........(het was 6 uur s'ochtends)Zat mijn vriendinn bij haar.
Ze was best wel oud maar, je zag haar botten niet maar die dag zag je dag heel erg

Heel erg eng !!! Ik dacht eerst dat ze was uitgedroogt had mijn moeder gebeld & de dierenarts.
Ik had molly uit haar stal gehaald en in de bak gezett ik probeerde haar wat drinken te geven of wat eten maar zelfs dat wou ze niet

De dierenarts had bloed afgenoemen bij haar en kwam later terug...
Maar toen ze terug kwam had ze verschrikkelijk nieuwss....
Ze had koliek Ze had vanacht zo liegen rollen van pijn dat der darmen in de knop waren gekomen en waren geklapt.We hebben haar invus maar niks hielp.En omdat ze zo veel pijn had moch ik besluiten wat we met haar gingen doen.Ik zij laat haar maar inslapen ze heb zo veel pijn.
Ze kreeg de prik en viel in mijn handen om.Dat was het dat voor mijn paardje miss molly.

Ik heb een stuk van der staart afgeknipt en knuffel gegeven.Ze lag in haar stallentje en ik lag er bij
ik moest wel kon het niet aanzien echt niet.Ik heb haar as in de wei waar ze altijd stond gestrooid en de rest van het as in een beeld van haar. Ik zal haar ook nooit vergeten mijn kleine oude pony....
hOuvanjOu voor ever (L)