[IM] Ongelukje met 3 jarige op de weg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Milouhorses

Ongelukje met 3 jarige op de weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 00:03

Ik had al een paar jaar geleden met een 3 jarige ongelukje gehad.
Ik dacht laat ik weer een keertje buitenritje met haar maken. Deed ik 1 keer in de week ze was altijd heel braaf deed nooit pas verkeerd. Ik kwam bij een school en waren net de kinderen buiten aan spelen vond ze blijkbaar heel eng. Toen begon ze ineens te steigeren dat ze normaal nooit had gedaan... Toen ging ze achter uit lopen en steigeren en toen belandde we in een sloot. Ik moest maken dat ik niet onder paard kwam. Het paard klom gelijk uit de sloot toen stond ze op me knie. Toen ze de sloot uit was ging ze er keihard vandoor. En toen ik er maar zo snel mogelijk achteraan. Mensen die zagen een paard en toen kwam ik bekende tegen mocht haar fiets mee nemen. En ze zei ik hoorde net heel hard een knal. Je wil niet weten wat er allemaal door me lichaam ging. Uit eindelijk had een fietser haar gepakt. Ik was heel blij dat ze haar hadden. Toen ik haar weer had schrok ik me dood. had ze het boven de voorknie helemaal openliggen. Ik heb eigenaar gebeld die kwam met de fiets er aan en toen zijn we naar huis gestapt aan de hand. Dierenarts bijgehaald die durfde het niet aan om staand te hechten. Zijn we naar kliniek gegaan ze waren daar wel postief dat alles weer goed kwam. Naar 2 weken daar gestaan had mocht ze weer naar huis. Een week later moest ze weer naar de kliniek, want het ging steeds maar slechter. En toen kwam er ook nog uit dat ze atrose had en nooit meer beter werd. Dus toen is besloten paard in te laten slapen.. Ik was er kapot van.. Een ongelukje zit in een klein hoekje.

Neela

Re: Ongelukje met 3 jarige op de weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:07

Zoooo wat een verhaal... ik snap echt dat je er kapot van bent
heeeel veeeeeeel sterkte....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:12

wow.. wat heftig zeg! en dan nog maar zo jong... sterkte!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:15

Wat een verhaal zeg! Heel veel sterkte!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 16:28