[IM] Channel R.I.P. Zal je nooit vergeten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

x_channel_x

Channel R.I.P. Zal je nooit vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 22:00

Ik had niet gedacht dat ik nu al, hier een bericht kon zetten.
Vandaag rond 18.00 is mijn allerliefste meid ingeslapen.
Channel was sinds de zomer van 2009 op pensioen nadat ze zware koliek had gehad en maar niet meer bij kwam mocht ze van een welverdient pensioen gaan genieten. Nu heeft het lang geduurd voordat ze terug wat meer bijkwam maar de laatste 2 maanden ging het de goede weg op tot 1 week geleden was ze ineens weer veel afgevallen maar voor de rest was ze wel ok, wel wat stijf s'morgens maar voor de rest nog altijd even ondeugend. Nu kwam ik vandaag terug bij de paarden om 16.30 en ze hinikten zoals altijd dus ik zag het niet direkt tot dat ik zag dat ze niet kwam kijken, ik keek over de deur en daar lag ze hellemaal uitgestrekt van de pijn en heel hard aan het kreunen en ademen. Ik wist dadelijk dat dit de laatste dag was dat ze leefde, ze was al lang aan het vechten, ze wou nog zo graag maar haar lichaam was op.
Toen ik bij haar ging zitten werd ze iets rustiger maar ze was an het afzien en het was een lijdensweg dus de DA gebeldt om ze te laten inslapen, ondertussen kreeg ze spastise trekken.
De DA ariveerde en zij dat ze in schok was en dat het beter was haar te laten gaan. Dus heb ik afscheid van haar moeten nemen, ik ben bij haar gebleven totdat ze haar laatste adem heeft uitgeblazen.
Ik ben nog zeker 20 min. blijven zitten tegen haar aan, ik wou gewoon niet weg van haar, haar niet alleen laten dus toen heeft mijn vriend me weg genomen en naar huis gebracht.
Ik mis haar al super hard en ik weet niet wanneer ik terug kan gaan naar de stallen aangezien zij de eerste was die mij begroete en ik haar, ze wou nog zo graag verder.

Channel R.I.P meid
Jij hebt mijn leven gemaakt zoals het moest zijn zonder jou was ik niets.
Ik zij altijd ik heb een fortuin op stal staan en niet om hoeveel ze waart was ofzo gewoon zij is mijn alles en dat blijft ze.
Jij hebt mij de beste jaren van mijn leven gegeven maar ik wens je nu alle geluk verder in de paardenhemel, hopelijk bestaat die en kan je daar pijnloos verder.
Ik denk aan jou elke dag en ik weet zeker jij ook aan mij
Wij waren één, begrepen elkaar, haten elkaar (soms) maar we waren de beste vrienden de liefde tussen ons is groter dan eender wie of wat. Ik zal je nooit vergeten en met veel trots over jou tegen iedereen praten, hoe moedig je altijd was ook op het laatste.
Hou van je meid, Tot ziens
Afbeelding
Altijd blij om te werken, was een van de laatste keren dat we gingen rijden.

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:02

|( ;( Heel veel stekte met het verlies van je maatje..

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:04

Heel veel sterkte met het verlies van Channel.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:11

Goh meid, wat akelig om zo je paardje te zien liggen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies! :(:)

x_channel_x

Re: Channel R.I.P. Zal je nooit vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 23:10

Dank u voor de reactie's en idd het was niet even leuk om haar daar zo te zien liggen zeker niet toen ze die aanvallen kreeg maar ze is naar een betere plaats nu. Ze is mijn sterreje aan de hemel.
gr

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 23:15

ach gosh.... Sterkte ermee..

SLS_Focus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 01:31

ohh wat erg
hoe oud heeft ze mogen worden?
en wat voor spastiche trekkingen had ze?
mijn verzorgpony had precies hetzelfde..
antwoord mag via pb ! graag zelfs

x_channel_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 13:01

Ik zou graag van haar staart een armband ofzo laten maken maar ik weet niet waar ik daarvoor moet zijn, is er hier een plaats waar ik dat kan zetten?
Gr

Idifix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:40

Heel veel sterkte, het zag er een prachtpaardje uit.

shereen1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 15:55

Idifix schreef:
Heel veel sterkte, het zag er een prachtpaardje uit.

INderdaad!!
Veel sterkte met je verlies!

x_channel_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-14 22:48

Na vier jaar bevalt me de maand januariregen nog steeds niet. Een jaar later op 23 januarie moest ik mijn twee jarige oogappel afgeven, had zijn been gebroken op de weide... Mis mijn meid nog steeds en er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hen denk...