[IM] Memorian Twilight

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight1

Memorian Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 15:35

24 mei 1997 kwam Twilight Westland ten leven.
Op 1 januari 2006 mocht ze met ons mee naar huis.
We hebben super mooie tijden gehad maar ook veel verdriet, ze heeft voordat wij haar kochten een tijd op de manege gestaan waar ze niet altijd op de goede manier behandelt is pas de laatste paar maanden daar werd ze geleasd door een meisje die goed voor haar zorgden.
Ze was erg dun en schikkerig toen ze met ons meeging, na veel geduld en liefde zag ze er super uit en was veel rustiger en vertrouwde ons.
Helaas moest ze op veel te jonge leeftijd van ons weggenomen worden door een spuitje.
Ik was met haar het bos ingegaan met nog 2 meiden en op een of andere rare manier is ze in een scherpe bocht gestruikeld ze liep gelijk op 3 benen. Ik ben afgestapt en 1 van mijn vriendinnen is in rengalop naar de manege gegaan om hulp te halen. Ik werd met de trailer opgehaald.
Toen we thuis waren kwam de dierenarts, hij had foto gemaakt en gips erom heen gedaan en zij dat we 60% kans hadden dat het met een operatie zo verholpen was en dat we alles weer konden doen. Maar de volgende dag zouden er betere foto's gemaakt worden in Utrecht.
Die nacht was een hel voor ons allen ik wist dat het fout zat op een of andere manier voelde ik hoeveel pijn ze had.
Die ochtend gingen we naar Utrecht er werden foto's gemaakt na een tijdje mochten we naar binnen en werden we naar een isoleercel gebracht waar onze mooie Twilight stond, helemaal uitgeput we mochten op een opstapje staan om naar binnen te kijken. Toen werd ons verteld dat ze ingeslapen moest worden. Haar kootbeen was totaal verbrijzeld en overal in haar been zaten splinters van het bot.
Mijn zus kon niet eens meer komen om afscheid te nemen ze was binnen een half uur ingeslapen:'(

Hier komen de tijden die we hebben meegemaakt met Twilight(L)
Ik zal zometeen als het lukt nog een foto plaatsen van toen ze in de isoleercel stond met zoveel pijn.

http://www.youtube.com/watch?v=KIvP4aMvJKs

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:38

Dat is schrikken alleen al van het struikelen. :oo

Heel veel sterkte.

minouesmee

Re: Memorian Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:53

Wat erg !
Veel sterkte.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 22:35

super veel sterkte,
& een ontzettend mooi filmpje heb je gemaakt!!

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:15

Wat een mooi filmpje van Twilight.
Sterkte!

djnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 16:35

heel veel sterkte!

(in je profiel staat dat ze 23-10-08 al is overleden???)

Donanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:29

Gecondoleerd, heel veel sterkte!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:36

Wat een mooi eerbetoon aan jouw pony!

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-10 01:04

Twilight1 schreef:
24 mei 1997 kwam Twilight Westland ten leven.
Op 1 januari 2006 mocht ze met ons mee naar huis.
We hebben super mooie tijden gehad maar ook veel verdriet, ze heeft voordat wij haar kochten een tijd op de manege gestaan waar ze niet altijd op de goede manier behandelt is pas de laatste paar maanden daar werd ze geleasd door een meisje die goed voor haar zorgden.
Ze was erg dun en schikkerig toen ze met ons meeging, na veel geduld en liefde zag ze er super uit en was veel rustiger en vertrouwde ons.
Helaas moest ze op veel te jonge leeftijd van ons weggenomen worden door een spuitje.
Ik was met haar het bos ingegaan met nog 2 meiden en op een of andere rare manier is ze in een scherpe bocht gestruikeld ze liep gelijk op 3 benen. Ik ben afgestapt en 1 van mijn vriendinnen is in rengalop naar de manege gegaan om hulp te halen. Ik werd met de trailer opgehaald.
Toen we thuis waren kwam de dierenarts, hij had foto gemaakt en gips erom heen gedaan en zij dat we 60% kans hadden dat het met een operatie zo verholpen was en dat we alles weer konden doen. Maar de volgende dag zouden er betere foto's gemaakt worden in Utrecht.
Die nacht was een hel voor ons allen ik wist dat het fout zat op een of andere manier voelde ik hoeveel pijn ze had.
Die ochtend gingen we naar Utrecht er werden foto's gemaakt na een tijdje mochten we naar binnen en werden we naar een isoleercel gebracht waar onze mooie Twilight stond, helemaal uitgeput we mochten op een opstapje staan om naar binnen te kijken. Toen werd ons verteld dat ze ingeslapen moest worden. Haar kootbeen was totaal verbrijzeld en overal in haar been zaten splinters van het bot.
Mijn zus kon niet eens meer komen om afscheid te nemen ze was binnen een half uur ingeslapen:'(

Hier komen de tijden die we hebben meegemaakt met Twilight(L)
Ik zal zometeen als het lukt nog een foto plaatsen van toen ze in de isoleercel stond met zoveel pijn.

http://www.youtube.com/watch?v=KIvP4aMvJKs

23-10-08 is ze van ons weggegaan :'( Ik zal het nooit los kunnen laten.
Hier is nog een filmpje waar je ook ziet hoeveel pijn ze had dat was misschien net een kwartiertje voordat ze wegging.

http://www.youtube.com/watch?v=cSwqk5ogY1E

shereen1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 15:52

Wat erg voor je :oo
heel veel sterkte :(:)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:43

Wat een mooie filmpjes heb je gemaakt als eerbetoon aan Twilight.
Ze was echt een prachtige pony. :(:)

Ik kan me voorstellen dat je haar nog steeds mist.

Ik zag dat je de foto van Twilight samen met moeder Starlight tijdens het ONCK gebruikt hebt in je filmpje. Ik ben blij dat ik Starlights mooie dochter nog een keer in het echt heb mogen bewonderen.
Het is heel verdrietig dat ze zo jong al moest sterven. |(

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:03

jeetje wat vreselijk!
ik heb je filmpjes gekeken met een brok in mijn keel.
heel veel sterkte!

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:07

Jeetje wat vreselijk!
En vooral door zo'n "klein" ongelukje wat dan zo'n grote gevolgen heeft. Zo oneerlijk dat dat zomaar kan gebeuren!

Ik wens jou heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:37

Heel veel sterkte. Ik heb 2 jaar geleden een soort gelijk iets meegemaakt en het is verschrikkelijk om je paard op zo'n manier te moeten verliezen. Een ongeluk zit in een klein hoekje...

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:42

Het is op IM toegestaan een topic te openen tot een jaar na het overlijden van het paard of de pony. Wanneer het langer dan een jaar geleden is, kun je terecht in het volgende topic:
[IM] [Verzameltopic] Overleden paarden/pony's

Daarom hier een slotje.