I think i have a problem, I think I think too much
I've been tought to hold back my tears and avoid them
But you've made pain into something I could touch
I've been walking around all day, laughing
Think I`d be better off without you here
And I bet you are sweet and hard to get over
So I'll cry and people will stop and stare
Now that's ok, let them stop and stare...
Vandaag om 11 uur straks is het precies een jaar geleden,dat ik jou voor het laatst kon aaien,kon voelen hoe groot de liefde tussen ons was,kan zien hoeveel je op mij vertrouwde,een afscheid kus kon geven op de rimpels van jou neus,de laatste aai over je oren waar je zo van hield. Onze laatste keer samen is al weer een jaar geleden,maar de pijn is er niks minder van geworden,vandaag lijkt het alleen maar pijnlijker. Ik hou nog steeds alleen van jou,je bent en blijft mijn meisje. En ik zoek nog elke dag naar een weg om er mee om te leren gaan,dat ik niet meer bij jou kan zijn als de wereld te snel lijkt te gaan,en alleen jij me rustig maakt. Dat ik niet meer verdrietig kan zijn waar iemand bij is,want alleen jij mocht al mijn tranen zien. Geen knuffels meer die troostend werken,want alleen jou hoofd op mijn schouder bracht mij dat..Ik mis je meer dan ik hier kan beschrijven en meer dan ik wil toegeven. Ook deze dag kom ik wel door,maar elke minuut zal je in mijn gedachten zijn...en mijn lieve merrie ik hoop dat je weet dat ik altijd en altijd zo veel van je gehouden heb.

Ik hou van jou,
Voor nu en voor altijd
Mijn hart en ziel willen je nooit meer kwijt
Ik heb je lief,
mijn hele leven lang
Zelfs als mijn hart ooit stopt,behoort het toe aan jou
Wat gaat de tijd toch snel...