ik ben mij super lieve verzorg-Haflinger, Francis verloren.
Op 17-04-2009, ik zat gewoon op school. Ik vergeet noooit me mobiel, nu natuurlijk wel.. Komt me zus opeens de klas binnen, of ik even mee naar buiten loop. Dus zei vertelde me dat francis die nacht overleden was, en dat de eigenaar van het land waar ze op stond haar die ochtend had gevonden. Nou ik erheen, lag ze daar onder een zeil helemaal stijf en gezwollen, met wonden op der benen enzo. Ik, de eigenaar en andere verzorgster daar keihard huilen enzo. Echt zo zielig, ik kon echt nog niet beseffen dat ze der niet meer was.
Uiteindelijk hebben we der laten cremeren, was wel super mooi. Der halster hangt nog steeds naast me bed heowel het nu al ruim 8 maanden geleden is. Ik mis der nog steeds super erg!
En wat bizar. Op die datum, een jaar daarvoor, ben ik ook het meest waardevolle, hoe bizar dat ook klinkt, kwijtgeraakt. M'n kat, die echt helemaal van mij was en niks van anderen wou. Raar dat dat op dezelfde datum was..
Wiske_
Geplaatst: 20-12-09 16:27
Wat erg voor jou en de anderen die je paardje kenden. Francis een naamgenootje van mij! Wat is er met haar gebeurd dat ze ook wonden op haar benen had?
Aukelizzy
Geplaatst: 20-12-09 19:16
Heel veel sterkte en 8 maanden is nog niet zo lang geleden. Hopelijk kun je het een plekje geven en met een lach en een traan aan haar terug denken. Ik heb ook het halster van mijn overleden paard boven mijn bed hangen, net als jij. Sterkte.
yorindexx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-09 22:58
volbloedfan schreef:
hey veel stertke. zoiets vergeet je nooit, Wat is er met haar gebeurt dan?
dankje, dat weten we nog steeds niet!
yorindexx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-09 22:59
Aukelizzy schreef:
Heel veel sterkte en 8 maanden is nog niet zo lang geleden. Hopelijk kun je het een plekje geven en met een lach en een traan aan haar terug denken. Ik heb ook het halster van mijn overleden paard boven mijn bed hangen, net als jij. Sterkte.
bedankt voor je medeleven
yorindexx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-09 23:00
Lex schreef:
Wat erg voor jou en de anderen die je paardje kenden. Francis een naamgenootje van mij! Wat is er met haar gebeurd dat ze ook wonden op haar benen had?
bedankt, we weten nog steeds niet wat er gebeurt is. waarschijnlijk is ze in zo'n voerbak(zo'n bak waar hooi in zat) gevallen, en heeft toen koliek gekregen!
yorindexx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-09 23:01
Drrrassic schreef:
Wat heftig..
En wat bizar. Op die datum, een jaar daarvoor, ben ik ook het meest waardevolle, hoe bizar dat ook klinkt, kwijtgeraakt. M'n kat, die echt helemaal van mij was en niks van anderen wou. Raar dat dat op dezelfde datum was..
Het is niet toegestaan op IM een topic te openen als het geen eigen pony is, of wanneer er geen toestemming is van de eigenaar om een topic te plaatsen.