Gisteren is een oude shet van 33 bij ons op stal laten inslapen,
Ik kende hem veder niet echt goed ofzo heb hem een keer een snoepje gegeven en een knuffel veder eigenlijk niet maar toch ben ik verdrietig!
Ik weet niet wat caspertje precies had maar in iedergeval ziek en zn been stond heel vreemd en raar,
Ik ben heel erg verdrietig omdat zijn beste maatje nu alleen achter is gebleven ( is 32) hij heeft een dagje in een zeil voor de wei gelegen en sofietje zijn maatjeheeft trouw over hem gewaakt! Ik vind het zoo erg voor de eigenaar ze kenden hem 33 jaar en ze had er alles maar dan ook echt alles voorover maar nu is het toch een eind aangekomen! de hele stal is in de rouw! Zoon sterk bijzonder beestje!
Casper! RIP(L)
Cas, een bijzonder paardje dat is iets wat jij was vechten heb je gedaan tot het eind.
cas, Sterk en moedig dat is nog iets wat je was elke keer was jij nog vrolijk je bent echt bijzonder
cas, nu hoef je geen pijn meer te hebben. al zullen wij je allemaal missen en nog altijd aan je denken
Hoe vind je dit soort van gedichten ik dacht het aan de eigenaar te geven! met een uitvergrote foto van hem er bij ! ( als ik die kan vinden )
Ik denk dat de eigenaar blij is als ze zo'n lief gedichtje van je krijgt. Geeft toch een beetje steun. Geef Sofietje de komende tijd ook maar wat extra aandacht want ze zal haar maatje ook wel missen.
diesel84
Geplaatst: 14-12-09 02:15
Heel veel sterkte !!
kally
Geplaatst: 14-12-09 16:23
Sterkte hoor, triest voor het maatje wat over gebleven is....... Wens ook de eigenaar maar veel sterkte het is wel een hele leeftijd 33jr en dan ineens weg.......
Omdat het niet is toegestaan een topic te openen over een pony die niet van jezelf is, of je geen toestemming hebt van de eigenaar, plaats ik hier een slotje.