Het is een kort filmpje maar ik weet nog goed hij fijn hij aanvoelde, zooo braaf. Je been iets naar achter en hij zat in galop, over de diogonaal kon je hem zo over laten springen in de andere galop.
http://www.youtube.com/user/monicagroot ... fJ_dIXWgz0
Ongeveer 2 maanden geleden kwam een man 2 pension paarden brengen, 2 oude paarden. Deze was volgens mij een jaar of 20, helemaal gezond. Hij vertelde dat hij in spanje internetionaal gesprongen heeft vroeger.. dus hij kon bereden worden.. nou goed we mochten er wel op rijden als we dat leuk vonden. Zo gezegt zo gedaan... en wat een paard was het. Nog zo fijn te rijden, kon galopswissels etc, super braaf, we namen hem ook direct mee op buitenritten, en ook was hij niet schrikkerig, terwijl hij maar 1 oog heeft. Toen hij internationaal sprong had hij ook maar 1 oog..
Toen op een dag belde een vriendin mij.. "Weetje.. 1 oog is verkocht.. naar italie... naar de slacht.. "
De eigenaar heeft hem voor die paar centen meer in italie laten slachten, een ellendige reis naar het buitenland is hem aangedaan.. Zonder voer of water.. En er mankeerde niets aan dat paard, oke hij was wat ouder maar verder was hij gezond, lief etc.. je kon er nog jaren plezier mee beleven denk ik zo..
Maargoed.. nou is hij niet meer... (hopelijk, misschien is die wel verkocht als jong paard, wie weet..

Ik vond dat hij een plaatsje hier verdient had..
Groetjes, Marlin