Kavalier, was een Trakehner met 70% Arabier. Ik heb hem zomaar gekregen van de eigenaars, we hadden wat tijd nodig maar hij was ook 23jaar toen ik hem kreeg, was wel nog super fit. Springen en dressuur deed hij graag en goed voor zijn leeftijd. Vaak werd hij niet gereden 3x de week voor de rest lekker buiten in de bak.
Ik heb hem toen verhuisd (grootste vergissing ooit). Daar werd hij 4x gereden maar dit werd te veel. Hij was moe en er was iets niet juist. DA laten komen, die zei hij is oud maar zeker niet versleten. Om goed te doen heb ik hem op de weide gezet waar hij opengebloeid is, aangezien hij al 24 jaar was heb ik terug contact genomen met de vorige eigenaar en ze zei miss beter dat hij op rust gaat bij een opvang, maar de meeste hebben een enorme wachtlijst. Ze stuurde me een zoekertje door van op kapaza, een opvang voor oude en mishandelde paarden. Met een goed hart heb ik hem er naar toe gedaan, maar ik voelde dat er iets niet juist was. Het was een pure handelaar. Ik vroeg hoe het met hem gesteld was en ze zeiden hij staat in de Ardennen maar was ondertussen al verkocht. Na lang speurwerk te verrichten en veel bedrogen geweest te zijn hebben we hem gevonden bij mensen hier niet echt ver vandaan, bij schatten van mensen is hij terecht gekomen, maar hij was ziek, moeten laten inslapen. Ik was te laat

Bij deze jongen, mijn grote engel, Slaapzacht, ik hou van jou!