Is Janneke gisteren om half 4/ kwart voor 4 vredig ingeslapen. Na een afscheidsperiode van 3 weekjes heeft zij gisteren na een laatste dikke knuffel haar laatste adem uitgeblazen. Gelukkig heeft zij niet gevochten en heeft ze mij tot het laatste toevertrouwd, dat de keuze die ik voor haar heb gemaakt, de juiste is.
De leegte die ze achterlaat is vreselijk pijnlijk en wordt helemaal gek van de gedachte dat ik haar niet kan vasthouden, haar kan kussen en gewoon lekker bij haar kan zijn. Ook al was dit de beste keuze, ik mis haar nu al zo vreselijk!!!
Na haar dood hebben we haar ijzers eraf gehaald en een pluk manen/ staart zodat we een stukje van haar nog lekker bij ons hebben. (naast alle mooie herinneringen van haar)
Lieve Janneke, bedankt voor de mooie jaren samen...onze band blijft bestaan ondanks de afstand..jij blijft mijn beertje! Ik hou van jou meis!
Heel veel sterkte. je hebt de beste keuze gemaakt en ik weet zeker dat je paardje heel trots op je is.
Aukelizzy
Geplaatst: 12-11-09 10:27
Dat je haar nu hebt laten gaan bewijst alleen maar hoe vreselijk veel je om haar gaf. Ze zal je dankbaar zijn, ze heeft geen pijn meer. Probeer dat voor ogen te houden op de momenten dat het je allemaal te veel wordt en je haar zo vreselijk mist dat je niet weet waar je het zoeken moet. Ik ben helaas "ervarings deskundige", de ergste pijn verdwijnt maar vergeten doe je nooit.Sterkte
Gekkeellen
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-09 11:06
Dankjewel allemaal voor de superlieve reacties!
Tot nu toe heb ik me iedere avond in slaap gehuild Wat een rotperiode, ik hoop dat het klopt wat ze zeggen...
Afscheid nemen van dat wat het liefste was in je leven is zo verschrikkelijk moeilijk! Heel veel sterkte toegewenst in deze oh zo moeilijke periode..........