ik krijg het moeilijk over mn hart maar ik wil het toch even mededelen. mijn lieve armani is vanacht overleden aan een hartstilstand en is vanochtend dood gevonden in zijn stal. hij zal waarscheinlijk rond 4 uur dood zijn gegaan omdat toen de honden terkeer gingen. ik heb vandaag meteen afscheid genomen en het viel mij en de paardjes echt heel zwaar. het was echt moeilijk om te zien hoe je kleine baby`tje daar lag. armani is gister 6 maanden geworden
Dag lieve armani rust zacht! en ik zal je echt nooit vergeten!!! http://www.youtube.com/user/YgorForever#p/u (ik ben het niet iedere keer in het filmpje maar een vriendin die er helemaal gek van was.
Waarom al dat vechten? waarom al die pijn ? je wilde hier niet weg je wilde bij ons zijn de strijd was oneerlijk geheel niet terecht je wilde graag verder maar verloor dit gevecht
Als twee blauwe ogen vragen, Help mij, want ik voel me niet fijn, Mag je dan, omdat je voelt dit is het einde, Egoïstisch zijn?
Als je van de dierenarts hoort, Dit komt nooit meer goed, En ze krijgt steeds meer pijn, Mag je dan omdat je haar niet kan missen, Egoïstisch zijn?
Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed, En je zonder haar naar huis toe moet, Met een halster in je hand, En je hart vol pijn, Dan probeer je jezelf te overtuigen, Ik mocht niet egoïstisch zijn.
Al die tijd met zijn tweetjes, Elke dag samen was een feest, En in al die tijd, Is ze zelf niet een keer, Egoïstisch geweest. ___________________________________________________________
Het wordt nooit meer zoals voorheen Het is nu heel anders, zo alleen Ooit zal het weer het zelfde zijn Ik ben alleen maar verdrietig en heb pijn Waarom moest het zo gaan? Waarom kan je niet altijd bestaan? Ik wilde niet dat je weg ging Ik wilde zeggen ik hou van jou.