Uren, dagen, weken, maanden en vele tranen gaan voorbij. Zomer dit jaar kreeg ik de uitslag van de officier van justitie, de chauffeur kreeg helemaal geen strafvervolging.

Veel mensen beseffen niet hoe groot de klap voor je is na zo'n ongeluk. Ik geef die mensen groot gelijk. Je moet het denk ik meemaken voordat je alles beseft. Ik kijk nu heel anders de wereld in, ik zie in veel dingen nu het gevaar, wat er allemaal wel niet fout kan gaan als er iets gebeurt. Mensen dicht in mijn omgeving snappen dat niet of kijken een keer van stel je niet aan. Dat begrijp ik helemaal, aangezien diegene het niet hebben meegemaakt. Maar erg moeilijk is het vaak wel..
Veel mensen die van paarden houden hebben de film de Horse Whisper wel gezien, mooie film! Alles loopt goed af! Ondertussen denk je van; oh het zal je maar gebeuren! Maar dat soort dingen gebeurt je gelukkig niet! Totdat je het wel overkomt.. En ook nog eens niet goed afloopt.
Het is misschien een jaar geleden, maar alsnog iedereen heel erg bedankt voor al die enorm lieve reacties, kaarten, tekeningen, mailtjes, smsjes enz. Echt super, zulke lieve reacties helpen je er zeker voor een deel doorheen! Echt super lief van iedereen !
Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik er nog lang niet overheen ben. Het blijft je achtervolgen en helemaal uit mijn hoofd zetten zal ik ook nooit doen. Marco blijft mijn topper waar ik ontzettend veel van heb mogen leren en heel veel mee bereikt heb
In dit verhaal kan ik 1 iemand niet vergeten; Hilda (herilda). Super bedankt voor al jou steun altijd met wat dan ook.

Ook Nynke (nynkeline) verdient een extra plaatsje voor alle steun

Blijf je altijd missen toppertje..
Iester Marco 31-10-2008