[IM] Fifi,mijn lieve schat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Larisske

Fifi,mijn lieve schat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-09 12:52

Ik heb het sinds vorige week al een erg moeilijke tijd:

Ik kwam vorige week zaterdag rond 4 uur ofzo aan op de manege. Ik was me van niets bewust en we waren allemaal blij want
W van mijn les was jarig. We deelden de paarden onder ons in en ik ging op Isabelle rijden zij was al opgezadeld dus ik besloot eens te gaan kijken of het lukte om Jade op te zadelen. Ik vond het toen al vreemd dat Isabelle en Dusty van stal verandert waren zo opeens terwijl hun stallen leeg waren. Ik ging bij Jade helpen en zag een paar mensen ergens rond staan. ik ging kijken waar ze rond stonden en opeens zag ik Fifi daar liggen. Ze kon niet meer rechtstaan, ze wilde wel maar kon gewoon niet. Fifi,de oudere pony van de manege ging sterven. We zagen het allen al aankomen,ze was mager geworden en had al vaak kolieken gehad die ze als bij wonder altijd weer overwon omdat ze een sterke kracht bezat die ik steeds bewonderde, maar toch deed het raar. Iedereen werd er stil van,de paarden leken het te wete, en zelfs de honden ravotten niet met elkaar. Ik hield me sterk,reed mijn les,en ging voor het naar huis gaan nog een laatste keer naar Fifi om definitief afscheid te nemen. Toen ik de poort uitwandelde barstte ik in tranen uit, ik besefte dat het de laatste keer was dat ik Fifi zag. |(
Afbeelding

Ook wil ik hierbij afscheid nemen van mijn hamstertje Ciske precies een week later overleden, dus zaterdag 10 oktober. Ze was amper 6 maanden. Ze is gestikt door nestmateriaal dat rond haar nekje blijven hangen is. Zij was mijn kleine vriendje |(
Afbeelding

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 13:53

Tjeetje wat een verdriet in een zo korte tijd. Gelukkig is ze mooi oud geworden laat dat een troost voor je zijn.

En je hamster wat erg zo'n dood. Mijn hamster is vroeger bijna zijn pootje kwijt geraakt door die verdomde hamsterwatten. Dat die na al die jaren nog niet uit de handel zijn gehaald. Kan ik toch zo boos om worden :( :(:)

Larisske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-09 15:34

Horse_ schreef:
Tjeetje wat een verdriet in een zo korte tijd. Gelukkig is ze mooi oud geworden laat dat een troost voor je zijn.

En je hamster wat erg zo'n dood. Mijn hamster is vroeger bijna zijn pootje kwijt geraakt door die verdomde hamsterwatten. Dat die na al die jaren nog niet uit de handel zijn gehaald. Kan ik toch zo boos om worden :( :(:)

Dankje, het waren geen watten maar zo papier maar zo'n kleine reepjes in een harmonica gevouwen en hoe ze het gedaan heeft weet ik het niet maar het zat strak rond haar nekje gedraaid en ze is dus waarschijnlijk gestikt ;(

Ik had ze voor het paardrijden nog gezien en geaaid en gezegd tot straks en toen ik thuiskwam. Blij over mijn les zeg ik tegen mijn oma even naar mijn hamster kijken en daar lag ze ..

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 21:12

Charter van IM schreef:
  • Overlijdenstopics mogen alleen gestart worden door de eigenaar van dat paard of die pony. Als het om een verzorgpaard/pony gaat, dan dient de eigenaar goedkeuring te geven voor een dergelijk topic. Het is ook toegestaan om een topic te openen om het overlijden van een manege of verzorgpaard/pony te melden. Hiervoor geldt eveneens dat je toestemming moet hebben van de eigenaar van het paard of de pony. Dit dien je te melden in je beginpost. Topics over manege of verzorgpaarden/pony's die niet aan de toestemmingsregel voldoen zullen worden gesloten.

Om deze reden op dit topic een slotje.