[IM] Mocht weer niet zo zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dancertje

Mocht weer niet zo zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 13:59

hoi mensen
nou de pech achtervolgt mij wel.
Heb nu in 5 jaar 2 paarden in laten slapen en eentje moeten verkopen.
Maar mij gaat het om de laatste het was een fries x kwpn.
Ik moest mijn vorige paardje verkopen omdat het echt niet meer verder kon zo, kwam daar mijn tristan (fries x kwpn) tegen en was gelijk verkocht.
Het was een zeer rustig maar toch eigenwijs paardje ik kocht hem op 31-08-08 en was die dag gelijk na het werk buiten wat gaan stappen geweldig ging het.
na een aantal weken begon het geklooi hij had een gaatje in zijn pees dus heb hem lekker de hele dag op wei kunnen zetten met de veulens van de stal dit ging allemaal goed en mocht van de da ondertussen reed ik 2 jonge paarden maar toch na 2 maanden gestopt niet wat ik wilde ondertussen moest mijn paardje nog 4 maanden staan.
Na die maanden gescant nou alles weer goed begin maar weer ik helemaal blij nou rustig aan begonnen lekker gestapt hij was heel rustig en ook weer vrolijk.
Toen we hadden op gebouwd weer lekker de dressuurmatige richting in en buiten gereden iedere zaterdag en zondag samen met mijn vriend om en om erop.
Ineens liep die een aantal weken geleden licht onregelmatig toch de dierenarts gebeld nou zegt die beter dan dit loopt die niet meer hij heeft een chronische spierziekte overgehouden waardoor die wel rustig nog wat kon doen, maar ik hou zoveel van hem dat ik mijn dressuur maar op gegeven heb.
Die tijd die volgende veel buiten gereden ging heel lekker tot 19-09 toen kon die niet meer fatsoenlijk draven heel veel last in de draf van zijn achterbenen da gebeld.
Hij zei ja niets meer aan te doen laat hem maar wat stappen en dan kijken we over een paar dagen weer nou zondag naar buiten wat stappen toch gekeken hoe die draafde werd het nog erger, onmiddelijk omgedraait en terug naar stal.
Lekker verzorgd en terug op de wei.
Maandag avond uit de stal gehaald ging redelijk, ging erop en zowel voor als achter kreupel was er kapot van da gebeld zet hem op rust kom morgen avond langs voor wat medicijnen te brengen gelijk gedaan.
vriend lief gebeld want woont in utrecht schatje kom maar langs morgen gaat niet goed heb er een slecht gevoel bij.
mijn pa werd 22-09 s'ochtens gebeld andre je moet komen hij is in elkaar gezakt (zat op school wist er niets van) da gebeld nee andre dan houd het op die zou om 3 uur gelijk komen om er een einde aan te maken mijn ouders mijn vriend gebeld dat die me onmiddelijk op school moest halen.
hij was binnen ander half uur hier in beek super snel dus.
heb nog een half uur de tijd gehad om afscheid te nemen ondertussen nog een keer doorgezakt dus keuze was voor mij zeer duidelijk.
nu mis ik mijn schatje dus en een hele hoop op de stalling vragen wanneer ik weer kom ben dus al een week niet geweest maar krijg het niet over mijn hart om te gaan
wou dit allemaal ff kwijt bedankt voor het lezen.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:39

:(:) gecondoleerd, wat een ellende heb jij gehad de laatste tijd.

heel veel sterkte om alles te verwerken :(:)

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 18:41

bedankt het is moeilijk ja morgen een week geleden dit was een van zijn laatste rijfoto's
Afbeelding

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 19:00

het was een leuk paard zeg! :D

het is moeilijk, ik heb nu na bijna 5 mnd nog steeds moeilijke momenten |(

maar het ergste slijt wel,en vergeten doen we ze nooit

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 15:43

Heel veel sterkte, tijd heelt wonden maar het is altijd naar om zo'n beslissing te moeten maken.............

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-09 19:26

bedankt ik mis ook heel erg ben gisteren week na het inslapen naar de stal geweest om mijn pa zijn paard te rijden maar toen ik daar kwam kreeg ik maagpijn en begon weer te huilen heb het paard van mijn pa alleen gelongeerd en wat gevoetbald met hem met een grote strandbal en iedereen vroeg alleen maar

wanneer ga je er weer op heb er niet op gereageerd

nynke1995

Re: Mocht weer niet zo zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 15:26

Sterkte zeg!

Logish dat je het nog niet kon, moet eerst worden verwerkt, was maar een week geleden! Misschien konden die anderen het dan niet zo goed begrijpen..

Tartara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 15:29

Alle tijd nemen je hier voor nodig hebt, is niet niks en is per persoon verschillend, sterkte!

doggenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 16:00

sterkte ermee

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:08

Sterkte Gaby :(:)
Het is je niet gegund zo te horen.. hoop snel op betere tijden voor je!

dadabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 20:54

Jeetje, sterkte!

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 20:56

bedankt allemaal heb eindelijk de moed weer gevonden en ga morgen het paard van mijn pa weer proberen te rijden
dit doe ik extra op zaterdag avond dan is bijna niemand daar dus dat scheelt

beverlyhills

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 13:15

Sterkte ermee!