Op 27 juni 2004 werd er een prachtig meisje geboren genaamd Chanel! op 1 oktober 2006 werd dit prachtige meisje van mij! Wat was ik gelukkig wat was ik blij ik had een eigen paard een prachtig paard! mijn eigen paard niemand nam dat meer van mij af! Tot op de dag van 27 mei 2009 toen heb ik mijn prachtige meisje van haar leiden moeten verlossen.
Het is 2 maanden geleden maar wat gaat de tijd toch snel en nog steed als ik langs haar stalletje loop, hoop ik nog elke keer dat het een vreselijke nachtmerrie is, en ze gewoon vrolijk in haar stalletje naar me staat te kijken.
Het is gewoon onwerkelijk elke dag weer het gemis is zo vreselijk groot! ze was me beste vriendin alles kon ik met haar delen. En nog steeds praat ik elke dag met haar.
Helaas was haar leventje veel te kort en hebben we er alles aan proberen te doen om haar weer beter te krijgen. Chanel is overleden aan een gebroken hoefbeen we hebben haar na een jaar doktoren toch echt uit haar leiden moeten verlossen ze kon niet meer ze was op!
Ze mocht maar 5 jaar oud worden:( Slaap zacht toppertje!
Dit moest ik even kwijt ik heb er gewoon zoveel verdriet van!
Pien_1