[IM] Blizzard, voor iedereen die hem heeft gekend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JB55

Blizzard, voor iedereen die hem heeft gekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 14:38

Ik hoorde gisteren dat Blizzard vanochtend zou gaan inslapen. Klaarblijkelijk onder invloed van een niet meer te herstellen oude pees blessure. Ik heb Blizzard heel erg lang gekend op Manege Kalverhoek waar hij onder andere het absolute lievelingspaard van mijn dochter is geweest voor jaren en jaren. Ook haar hele goede vriendin heeft zielsveel van Blizzard gehouden en hem heel goed verzorgd in de laatste jaren nadat de manege werd opgedoekt.
Namen zijn niet belangrijk, jullie weten wie ik bedoel.

De laatste jaren heeft hij op Starnmeer gestaan waar hij het heel goed gehad heeft.

Ik wilde eigenlijk namens een ieder die Blizzard heeft gekend, afscheid nemen van een trots, eigenwijs en lief dier.

JB

joyfordogs

Re: Blizzard, voor iedereen die hem heeft gekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 20:05

lief van je!

sterkte ermee

Cassidy

Re: Blizzard, voor iedereen die hem heeft gekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 20:12

Ik ben in 1997 gaan westernrijden (op de Kalverhoek) en had voor die tijd een aantal jaren op de Kalverhoek in de dressuurlessen meegedraaid. Ik heb Blizzard gekend van het moment dat hij in Nederland aankwam, tot - na een tussentijd van een aantal jaren - nu het moment dat hij ons helaas heeft moeten verlaten. Ik heb hem zien veranderen van de angstige pony die hij was toen hij net van de boot afkwam, naar de makkelijke pony die hij de laatste jaren geworden was.

Ik heb helaas geen foto van hem, maar het was met zijn blue roan kleurtje toch een aparte verschijning.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:56

IM is alleen bedoeld voor eigen paarden. Helaas komt er om deze reden een slotje op dit topic.

[edit]Na melding van TS blijkt het wél om een eigen paard te gaan, slotje is bij deze verwijderd[/edit]

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:49

Afbeelding

gelukkig heeft hij nog een aantal goede jaren gehad Y;(

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:10

Ah jeetje, wat erg het was zo'n lief beestje, altijd fijn op hem gereden, rust zacht Blizzard.