Vandaag is dan toch de dag gekomen .... Na jaren van alles gedaan en geprobeert te hebben om je bij me te kunnen houden, maar je wel een pijnvrij leven te kunnen geven is het nu wel heel duidelijk dat het toch niet zo mag zijn Ik ga je missen, je geklets en je aandacht die je zo graag krijgt
Hee veel sterkte toegewenst voor vandaag en de komende periode
savath
Geplaatst: 15-06-09 07:53
Veel sterkte. Kreeg meteen tranen toen ik dit las.Heb zelf mijn paardje verleden jaar moeten laten gaan.
Den aan al de mooie momenten,nu ga je erom huilen,maar na een jaartje ga je er steeds meer om glimlachen,en terug het fijne gevoel hebben. Niet altijd maar stillaan komt het meer en meer!
Heel veel sterkte gewenst, Ik weet wat je nu doormaakt. Afgelopen vrijdag heb ik mijn paard moeten laten gaan. Nogmaals ik wens je veel sterkte. Het paardje zal je dankbaar zijn voor deze moeilijke beslissing.
Pien_1
ik wens je hier heel veel sterkte mee.wat een prachtig paardje.en wat vreselijk dat hij nog zo jong is.ik vind het erg knap.dat je de beslissing heb kunnen nemen.heel veel sterkte.leef met je mee.groet heidi
TRIEST!! Wij hebben vorig jaar ook een paard moeten laten inslapen. Echt verschrikkelijk dat afscheid nemen :-(!!! Heel veel sterkte!
Branca
Geplaatst: 15-06-09 14:44
Veel sterkte gewenst.. moeilijke beslissing, maar soms is het toch prettig voor het dier dat de mens een beslissing neemt..
Pipi
Geplaatst: 15-06-09 14:49
Wat een prachtig paardje.... Ik wens je heel veel sterkte,voor vandaag en voor de moeilijke tijd die nog komen gaat Het gemis is vreselijk,maar er komt een dag dat je met een glimlach aan hem terug denkt ipv met alleen maar tranen. Een hele schrale troost,ik weet het en je hebt er nu niks aan,maar toch.....
Claudia78
Geplaatst: 15-06-09 14:56
Jeetje zeg...Kreeg meteen kippevel Maar wel heel dapper dat je aan je paardje denkt hoor. Het verlies is uit het oog maar niet uit het hart. Heel veel sterkte vandaag en de aankomende tijd.