Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
brenda1982 schreef:Jee wat een indrukwekkend verhaal. mijn merrie is vorig jaar gestorven. ik heb er nog altijd verdriet van. waar kun je zo iemand vinden die dat voor mij wilt doen?? zo'n reading??
Less schreef:Tja, waarschijnlijk komt dit berichtje niet helemaal gewenst maar ik wil toch graag even waarschuwen voor de "foute" mensen in dit gebied. Er zullen vast mensen zijn die meer zien tussen hemel en aarde maar dit soort gevoelige onderwerpen middels een foto uit werken... Het maakt het niet alleen moeilijk controleerbaar maar ook zo ongrijpbaar.
Er komt toch echt een moment dat je los moet gaan laten en vrede moet hebben met het heen gaan van je dier...
eppie38 schreef:Ik geloof er wel in, ik heb zelf ook wel eens vreemde dingen ervaren maar toch er zijn altijd zo veel oplichters actief op dit gebied, eigenlijk mensen die misbruik maken van andermans verdriet toch??
Maar zo te horen heb jij iemand getroffen die echt oke is, ja zou ik ook wel willen hoor, mijn lieve oudje die 2 jaar geleden overleden is, goh hoe graag zou ik willen weten hoe het met hem is, of hij boos is omdat ik hem in heb laten slapen, of hij bij mijn andere paardje is enz, zucht waarom hebben we niet een hotline met de paardenhemel, zou zo perfect zijn.
vind dit een heel mooi verhaal en ik hoop dat je je verdriet een plaatsje kunt geven, sterkte in ieder geval.
eyoor schreef:hoi hoi,
zo'n gesprek wat jij met je paard hebt gehad heb ik vorig jaar met mijn hond gehad.
Ik was op een paranormale beurs waar dus een vrouw was die met overleden dieren in contact kon komen. Mijn hond is in 2000 overleden en mis hem nog elke dag dus ik dacht ach laten we is kijken wat ze zegt. Het was niet zo dat we hebben zitten praten zij vroeg aan mij of ik vragen had en is die gaan vragen aan me hond Amber. Ondertussen schreef zij alles op papier. Toen het gesprek over was heeft zij mij dus die brief gegeven. Zij heeft overigens geen foto van Amber gezien. Er stonden dingen in die zij niet heeft kunnen weten zelfs 1 ding wat ik niet wist maar alleen me moeder, dat ging over een kat die me moeder heeft gehad dat zij nog jong was en overleden was tijdens de sterilisatie. Dat ik de brief heb zitten lezen kon ik me tranen niet meer tegen houden, het raarste bij mij was dat mijn hond op 31mei 2000 is ingeslapen en ik precies op 31mei 2008 die reading had, dat bedacht ik me ineens dat ik de brief aan het lezen was. Ik lees nog heel vaak die brief, heeft zij het ook voor je opgeschreven??
essie_blue schreef:wát een mooi verhaal, heb ook mijn geliefde pony verloren deze januari.. mis hem nog steeds heel erg! moet nu toch ook wel even een traantje laten om je verhaal...
Wat prachtig dat je dit hebt kunnen doen.
Lijkt mij ook erg bijzonder om zo in contact te komen met je overleden paard. Vooral omdat mijn pony een erg 'rommelig' leven heeft gehad om maar zo te zeggen.
Ik heb gelukkig wel vrede met de dood van Prince.
Maar dit verhaal is toch erg bijzonder, fijn dat je het met ons wilt delen!
_Miesje_ schreef:Mijn tante schrijft het ook op maar moet zichzelf wel 'opsluiten'
En stelt dan idd vragen.
Het lijkt mij niet dat het een gave is. Zij heeft het ook een soort van geleerd.
_Miesje_ schreef:Wat een verschrikkelijk mooi paardje was nunique trouwens, net zoals het paardje dat je nu hebt.