Dag mijn lieve veulentjes, Jullie moesten te snel gaan Jullie waren allebei ziek Clyde je was er plotseling niet meer We wisten niet waarom Totdat we erachter kwamen dat je ziek was Wat je had weten we niet Cayen ook jij bent plotseling overleden We dachten dat jij het wel ging redden Van jou wisten we wel dat je ziek was Je hebt een spuitje gehad waardoor je weer energie kreeg Dat is net op tijd gaan werken Elke dag was ik er voor je Elke dag ging het steeds beter Tot die vreselijke dinsdag Die vreselijke dinsdag in februari Dat ik hoorde dat je het op had gegeven Cayen op 24 februari was je er plotseling niet meer het was een grote leegte Vooral nadat Clyde er niet meer was Clyde op 25 januari was je er niet meer Wat was en ben ik hier kapot van Ik mis ze allebei nog heel erg. Maar wat jullie hadden Dat is voor mij een grote vraag
Zoals jullie kunnen lezen is dit al een poosje geleden gebeurt Maar ik heb nu pas een topic hierover kunnen maken
Ze waren niet van mij maar Clyde was het veulentje van Bonnie waarmee ik een hele goede band heb en ook veel op rij Voor Cayen heb ik heel veel gezorgd