[IM] Karma

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 20:28

heey allemaal

ik ben karma een KWPNer verloren ze stond op stal jasper
ik kende der pas net toen ze kreupel raakte ik kwam zoiezo elke week langs
na een tijdje ging het zo slecht dat ze naar de pension stal ging ik mocht er niet meer heen maar ging toch elke week weer
karma dacht dat ik der veulen was toen kennisen uit duitseland kwamen en ik in de stal kwam ging ze voor me staan ze beschremde me ;(
zij zal mij altijd beschermen we waren zo close en toen gebeurde het ze was al een jaar kreupel doordat een tinkel met haar was losgegooit onder het spelen raakte de tinker karma met de achterhoef met hoefijzers ze was nog steeds kreupel en ging weg ze belde me op en zeiden dat karma de volgende dag weg zou gaan helaas was het waar ik ging nog snel naar der toe ik ging huilen |( heel erg toen ging ze me troosten ze wou niet dat ik huilde maar toch deed ik het het is nu al weer 3 en een half jaar geleden en nog steeds mis ik karma heel erg elke avond huil ik om der ik heb een foto van der onder me kussen liggen ik neem het altijd mee op ponykamp logeren ook al is het maar 1 nacht echt altijd ik droom erover dat ik haar ooit nog zie maar tot nu is het niet uit gekomen op de manege zeggen ze tegen mij dat ze naar een rusthuis is maar ik weet het niet zeker ze liegen heel vaak ik ben bang dat ze naar een slachthuis is gebracht ik hoop echt dat ik haar nog 1 keer kan zien en het ergste is nog dat ik 's nacht soms haar in me kamer voel dan sta ik midden in me kamer in het niets te brabbelen en te huilen en aai en kus bewegingen maken
weten jullie hoe ik over me verdriet heen kan komen of hebben jullie een opmerking graag

alvast bedankt Edmée ;(

p.s. mijn profiel foto dat is karma voor als iemand haar herkent

_Question

Re: Karma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:14

Veel sterkte, denk aan haar terug met een glimlach.
Verdriet zal slijten, op een dag zal je ook werkelijk aan haar terugdenken met een glimlach.
Nogmaals sterkte.

KarmaLover

Re: Karma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 20:47

thanks voor je meeleving