[IM] Inmiddels alweer 4 jaar geleden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

qt_shetties

Inmiddels alweer 4 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 01:34

Maar de pijn is er niet minder om.
Kris de moeder van Salena is 4 jaar geleden van ons afgenomen... (Doodgereden)
[list=]
You're still a part of everything I do, you're on my heart just like a tattoo,
Just like a tatto, I'll always have you.
[/list]

4 jaar geleden dat mijn lieve Kris, me is afgenomen.... Heb vorige maand een tattoo laten zetten wat haar symboliseerd.
Elke dag nog pijn, verdriet en nachtmerries... Na 4 jaar is het verdriet nog niet gesleten. Lieve Kris Love you

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door qt_shetties op 18-02-09 01:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Phoebe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 01:36

Oh |(
Sterkte ! !

qt_shetties

Re: Inmiddels alweer 4 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 01:39

Dank je .....

DPrince

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 01:42

Heel veel sterkte, logisch dat je nog zoveel verdriet heb van het verliezen van je paardje. Zo'n grote emotionele waarde, het lijkt me zo ontzettend moeilijk!
Heel erg mooi dat je een Tattoo voor der heb laten zetten. Is het echt een Symbool of heb je haar naam laten tattoöeren?
Nogmaals, heel veel sterkte :(:) !

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 09:14

Het is echt een symbool, ik heb het logo van het merk rockstar baby helemaal laten aanpassen, zo staat er in het midden alleen de letter " S " in sierletter, deze staat voor mijn "echte" naam Shamika en de naam van haar dochter Salena. Daarboven staan 3 sterren waarvan er 1 voor elke overleden pony is. En de bovenste ster is voor haar.....

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:58

Wat verdrietig dat je haar zo naar hebt verloren. Mijn paard is in 2005 onverwacht overleden. En ik ben natuurlijk ook verdrietig dat hij overleden is, maar ondertussen ben ik ook verschrikkelijk dankbaar dat ik hem uberhaupt bij me heb gehad en al die mooie herinneringen heb. Daar focus ik me op, ik weet ook dat hij altijd bij me is; de herinneringen en ervaringen draag ik immers bij me en die kan niemand je afnemen. Ik hoop dat jij er ook een beetje mee in het reine kan komen en het een plaatsje kan geven. Gelukkig heb je haar dochter nog bij je en kan je daar hopelijk je verloren pony en een boel troost in terugvinden. Heel veel Sterkte! :(:)

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:06

ach wat erg voor je.het is logisch dat je er nog verdriet van hebt,zo,n prachtig ponytje,en zo onverwachts van je weggerukt.echt afschuwelijk op zo,n manier je beesie te moeten verliezen.en wat was ze mooi.gelukkig heb je nog een dochter van haar.hopelijk geef die je nog wat troost om het verlies.hopelijk kan je het een beetje verwerken.heel erg veel sterkte.groetjes heidi

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 01:01

THNX meiden voor die lieve reacties. Het lijkt gewoon niet te slijten, ik heb er nog zoveel pijn en verdriet van, elke dag eigenlijk nog. En regelmatig nog nachtmerries. Dat ik Salena (haar dochter) nog heb, geeft me veel troost, soms als ik naar haar kijk, zie ik Kris daar in terug, Salena heeft het mee gemaakt dat haar moeder om kwam, en is sinds die dag anders... Ze is inmiddels bijna 7 jaar, en is met geen enkel paard heel close, ze accepteerd alles, vind ook alles wel gezellig, maar er is geen paard waar ze helemaal gek van is, en zij en Kris waren altijd onafscheidelijk......

Trismo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:01

veel sterkte

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:05