[IM] lieve vogy nog geen jaar geleden(W)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

noukiie92

lieve vogy nog geen jaar geleden(W)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 18:18

ik heb een tijdje op een E pony gereden op de manege , we hadden hem nog maar een paar jaar maar toch ben ik aan hem gehecht geraakt. We zelfs een wedstrijd gereden. We hadden een echte band hij hield van springen en snel gaan en ik ging heel graag met hem mee.(A) helaas is hij door de storm op 22-06-08 om het leven gekomen. Hij is geschrokken van het harde storm want de vrouw was te laat om ze naar binnen te doen. Hij is geschrokken en over het stuk waar toevallig prikkeldraad zat met zijn been in gekomen en in de sloot gevallen. Het duurde heel lang voordat de dierenarts kwam door het slechte weer. Hij had een gat in zijn been van wel twee dikke vuisten. Helaas kon de dierenarts hem niet meer redden zijn wond was te groot en had te veel bloed verloren. Ze hebben hem 2 spuiten moeten geven want die lieve jongen wou niet dood.(W) hij heeft echt gevochten voor zijn leven.

R.I.P lieverdj<33

saroanda

Re: lieve vogy nog geen jaar geleden(W)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:22

Nog veel sterkte. Maar volgens mij mag een in memoriam niet voor een manegepony/paard.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:14

Alsnog veel sterkte, wat een rot ongeluk.........

Leo

Re: lieve vogy nog geen jaar geleden(W)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 21:09

Inderdaad mogen topics voor manegepony's niet, je moet toestemming hebben van de eigenaar om een topic te openen. Daarbij is er voor paarden en pony's die langer dan 3 maanden geleden zijn overleden een centraal topic.

Daarom een slotje.