[IM] dag lieve Conner

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mik2987

dag lieve Conner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 01:38

Onze lieve Conner is niet meer.
vanochtend heeft hij veel te vroeg dit mooie leven verlaten.
mijn lieve vriendin Silvia heeft hem vanochtend vroeg in het hek gevonden... hij heeft zichzelf opgehangen aan zijn halstertje.
hij zat vast in het hek en is zo in paniek geraakt.
Conner is gaan spartelen om los te komen maar dat is hem niet gelukt... hij met alle 4 zn beentjes in het hek vast komen te zitten... hij was zo uitgeput!
we hebben hem vanmiddag naar het crematorium in Varsseveld gebracht en maandag wordt mijn lieverd gecremeerd!

Met Lundi gaat het op het moment niet goed ze zoekt haar kind overal en is helemaal overstuur ze blijft hem maar roepen... maar er komt dit keer geen hinnikje meer terug van Conner!

Lieve Conner bedankt voor die fijne 2 weken samen met jou!
Wij hebben genoten van alle mooie momenten;
* hoe jij elke avond als we er even tussen uit gingen... dwars door het maisveld galloppeerde en alles omploegde... oh als we die boer ooit een keer tegen zouden komen
* hoe jij iedere dag weer wild op nadientjes shetlandveulen sprong die maar 49 cm is en jij 104cm
* wij hebben ons ook vaak genoeg rot gelachen om jou gevecht met de kruiwagen... raar veulen dat je was
* hoe jij tegenspartelde en naar ons steigerde toen wij voor het eerst je beentjes aan wilde raken
* wij waren verbaasd hoe gek je op alle andere paarden was... je moeder in paniek was als je nieuwsgierig naar een ander paard toe ging
* hoe jij onze stuntpiloot amper 2 weken oud met die stuntelige benen van je als een gek over greppels sprong
* maar wij zullen ons vooral herinneren dat je altijd vrolijk was en uit jezelf naar ons toe kwam
* je vond het heerlijk als wij je op je rug kriebelde, je ging er dan ook helemaal voor staan en tegen ons aanhangen

kereltje ik was en ben nog steeds zo trots op jou, je deed het allemaal zo goed en je was zo'n stoere jongen!
Lieve lieve Conner bedankt voor alles... bedankt voor wie je was.

uit het zicht maar nooit uit mijn hart mooie jongen!
Never forget who you are little star shining brighter than all the stars in the sky

Conner
07-05-08 *24-05-08*

Ik heb dit geschreven op de dag dat Conner is overleden 24 mei 2008
en alvast voor de mensen die gelijk beginnen te oordelen over een veulen met halster in de wei;
mijn vriend en ik hadden het halster samen bij hem omgedaan zoals we het elke dag een uurtje omlieten als we erbij waren, mijn vriend was weggegaan en ik ben met mijn merrie en Conner gaan wandelen in het bos. toen ik terug kwam was ik dus alleen en kreeg ik met geen mogelijkheid het halster af hij spartelde en sloeg met zn voorbenen. ik dacht ach laat anders maar zitten dat halster komt morgen wel... helaas niet dus!
foto's van Conner en zn moeder Lundi staan op
http://www.mijnalbum.nl/Album=KXOSTDP7

Mindfields

Re: dag lieve Conner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 01:45

Wat afschuwelijk....heel veel sterkte.....

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 01:48

Jeetje.. Wat een mooi veulentje was het.. Sterkte.. Ach gut

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 01:56

Heel veel sterkte. Wat zou dat een gemist zijn zeg!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:20

Sterkte......
Triest ongeluk.........

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:59

tja, een ongeluk zit in een klein hoekje, dit kan helaas iedereen gebeuren, heel veel sterkte ermee, het is een zuur verlies zo.

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:40

Getver wat vervelend Ach gut
Heel erg veel sterkte met het verlies van het knappe beestje..

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:44

Hey... Zit met tranen in mijn ogen, ongelofelijk meis, wat een stomme pech.. Verdrietig . Het idee dat het diertje zo gepaniekt heeft, arm ding, zo'n klein knulletje... Ach gut

Echt vreselijk dit... Hoe is het met de moeder verlopen er na?.. Kon ze het goed verwerken? Ach gut

Wat zul jij je ongelofelijk schuldig hebben gevoeld.
Ik hoop dat je jezelf hebt kunnen vergeven, je hebt dit NOOIT mt de verkeerde intenties gedaan, meis.

Sterkte nog.. Ach gut

Zelf heb ik mee gemaakt dat ons jonge veulentje door een ander paard waar ze achteraan huppelde werd getrapt, gelanceerd werd en stierf in mijn armen 10 minuten later.. Ik voelde me zóó stom, zo knullig.. had ik maar dit, had ik maar dat...
Dat nooit weer. Verdrietig

mik2987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 23:49

dank voor jullie medeleven en lieve berichtjes.

ik geef mezelf inderdaad de schuld, had ik maar meer mn best gedaan om dat stomme halster af te krijgen.
met mijn merrie is het de dagen erna wat minder gegaan, ze heeft hem 2 dagen lopen zoeken en echt voortdurend hartverscheurend lopen hinniken.
ze had heel veel last van haar uiers, echt als ze liep spoot de melk eruit!
vreselijk om je paardje zo'n pijn te zien lijden terwijl je er niks aan kunt doen, behalve veel bewegen en geen krachtvoer dan.

maar ik ben ook vooral benieuwd hoe hij er nu uit had gezien, wat voor paardje het was geworden.
Conner was een foutje, en voor ons een hele verrassing maar hij was zo welkom!
de laatste 2 maanden dat we wisten dat hij er aan kwam hebben we zo naar hem uitgekeken.
midden in de nacht naar de wei als ik weer eens zeker wist dat het veulen eraan kwam Haha!
maar nee hoor en uiteindelijk heeft ze het toch alleen gedaan...

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:55

Sterkte met het verwerken van dit verlies...

Wat vreselijk om mee te maken en wat vreselijk voor kleine Connor om zo geleden te moeten hebben...

Dit wens je niemand toe...

Nogmaals sterkte !

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:27

Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies. Het was een mooi mannetje!

Arabische

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:29

Wat erg zeg ;( veel sterkte :(:)

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:37

jeetje wat erg !! Wat zonde het was echt een super lief veulen om te zien!
Een ongeluk zit inderdaad in een klein hoekje maar als ik je foto's bekijk en ik zie de enorme wei waarin ze staan verwacht je dit niet!! waarom dan direct als je 1x het halster niet afkrijgt!! het is zo oneerlijk....

heel veel sterkte met je verlies!