[IM] Dag lieve Chatelaine...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Dag lieve Chatelaine...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 19:09

Het is voorbij....Over 11 dagen is de moeilijkste dag in mijn leven aangebroken..Ik moet mijn meisje laten gaan. Ze is op ze kan niet meer en ik ben het haar verplicht de keus voor haar te maken om haar niet onnodig te laten lijden...Omdat ze toevallig soms een dag wat beter loopt...Ik hou zoveel van der dat ik besloten heb dat ik haar laat gaan...

2 januari 2009 zal ze rustig worden ingeslapen....Ik zal der missen...onbeschrijfbaarveel.

Unable to stay...unwilling to leave...

Afbeelding

Als het even kon dan, bleef ik nog een nacht bij jou.
Als het even kon dan, bleef ik nog een nacht bij jou.
Dan zou ik zeggen, dat ik op je wacht.
En dat de toekomst naar ons lacht.
Dan zou ik zeggen voor de zoveelste keer,
ik wil geen ander nooit meer.

Nooit meer zal ik voelen, wat ik voel voor jou.
Ik hoop dat ik kan leven zonder jou.
Kom ga nu maar, veeg je tranen weg.
En onthoud heel goed, dat ik van je hou, van je hou

Never know it hurts like these....
Laatst bijgewerkt door Chatelaine op 22-12-08 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Fira

Re: Dag lieve Chatelaine...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:10

Sterkte, ik hoop dat alles goed verloopt en dat ze rustig heen kan gaan..

Nogmaals, veel sterkte gewenst!

Lemon_Bite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:11

Heel veel sterkte met dit dappere maar o zo moeilijke besluit! Ach gut

Wel heel mooi dat je zoveel van je dier houdt dat je ook bereidt bent haar te laten gaan..

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:12

Jeettje zit je ook niet mee eerst lig je zelf in het ziekenhuis en nu dit.
Enorm veel sterkte.
Knappe beslissing!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:12

Bah meid..

Een eerlijke beslissing, maar oh zo zwaar...
Sterkte, geniet van de dagen die jullie nog hebben.. Hoe moeilijk het is.. Veel sterkte..

Misschien nog een mooie fotoshoot laten doen voor het zover is.. Heb je vaak prachtige platen die mooie herinneringen doen oproepen, of heb je al mooie foto's?

Veel sterkte!!

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 19:14

Bedankt..ik weet dat het beter is..Maar het doet zon verschrikkelijke pijn...Ze was meer dan alles voor me...ik liet geen dag voorbij gaan ik moest elke dag erheen...

Toevallig heeft een hele lieve jongen vanmiddag tijd gemaakt ondanks de komende feestdagen en heeft boel fotos gemaakt...

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:43

Jemig, laatst kwam ik eens op je profiel en ik dacht nog wat een mooi paardje! Heel erg knap dat je zo'n beslissing hebt genomen en niet egoïstisch bent geweest.
Vooral de laatste dag zal erg zwaar worden, probeer niet teveel op de klok te kijken. Het is beter dat de tijd vliegt dan dat je jezelf helemaal op zit te vreten (eigen ervaring) probeer nog wat leuks te doen en mooie foto's te maken als aandenken.

Sterkte en nog veel plezier de laatste dagen!

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 09:47

wow, wat knap en dat je het zo ver vooruit kan plannen, heb ik bewondering voor.
Ik heb vorige week mijn hondje in laten slapen, smorgens de dierenarts gebeld met de vraag of ze eind van de middag kon komen, ik vond die middag een hel, steeds als ik naar haar keer, voelde ik me schuldig, omdat ik wist wat er om 4 uur te wachten stond.
Dit had ik nooit zoveel dagen volgehouden.
goed dat je voor je dier kiest, het is erg lastig als ze tussendoor een goede dag heeft, onthoud idd ook de momenten waarop je zeker weet dat dit een hele goede keuze is.
Sterkte, geniet nog van haar, doe de dingen die ze leuk vind, het helpt je later echt heel goed bij het verwerken!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 12:36

Jeetje Bren, las je sms gisteren, maar wist nog niet goed wat er precies ging gebeuren. Wat vreselijk erg voor je... Geniet nog maar van Laine de laatste daagjes, heel erg veel sterkte!!!

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 14:28

jeetje..sterkte..dit soort momenten zijn altijd moeilijk

wondertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 00:04

Wat erg voor je.
Heel veel strekte de komende dagen en geniet nog even heel veel van haar!!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 00:10

Wat erg, heel veel sterkte!

Een vraag puur uit belangstelling, echt geen aanval ofzo: waarom pas dan? Net wat Joyfordogs zegt - dat zou ik zoooo moeilijk vinden, die tussenliggende dagen...

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 10:29

laatst werd bij ons oude hondje, longkanker vastgesteld, ze had er op dat moment geen last van, op advies van de dierenarts hebben we haar gewoon weer mee naar huis genomen en hebben haar extra verwent, de prognose was enkele weken, we hebben goed opgelet hoe ze zich voelde, toen we zagen dat ze achteruit ging, hebben we op zondags besloten, maandagssmorgens de dierenarts te bellen en hebben haar maandag smiddags om 4 uur laten inslapen.
Die middag heb ik echt als heel raar ervaren, voelde me echt rot naar mijn hondje, om 15:15 kwispelde ze naar me, ik dacht toen, nog 45min en dan....
Vandaar mijn reactie, wij wisten niet van te voren hoe lang het zou duren, ik had het volgens mij nooit gered, dat aftellen. Dat vond ik die ene middag al heftig genoeg, ondanks dat we helemaal achter onze beslissing staan en alles rustig is verlopen.

Heel veel sterkte!!

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 12:21

Puur om afscheid te kunnen nemen en een dag voor oud en nieuw vonden de da en mn ouders ook geen goed idee. Ondanks dat ik veel verdriet heb wouden ze wel dat nog een beetje kon genieten van mijn kerst en oud en nieuw....En voor haar maakt het in dat opzicht niet de wereld uit..En vind ook fijn nog die tijd te hebben...Om nog mn laatste dingen te doen...en aan het idee te wennen want dat in ga storten die dag weet ik...nu kan ik zelf ook eerst nog medicatie halen voor die dag.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 19:40

O mijn lieve brenda.
Ik heb het al tegen je gezegt.. Ik kan geen woorden vinden om jou op te vrolijken.

ik vind het zo verschrikkelijk voor jou.. Ik ben er gewoon helemaal verdrietig van dat jij verdriet hebt.

Ik wens je alle sterkte van de wereld.. om je voor te bereiden op die dag en vooral nog heel veel fijne tijd met haar samen te hebben.

En denk ook een beetje aan jezelf! pas je goed op jezelf Lachen ?

heel veel dikke knuffels voor jou! En Laine!

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:21

ahh wat zielig!!
en nog zoon mooi beestje ik zou zelf meer moeite hebben denk ik aan de gedachte dat ze over een tijdje weg gaat sterkte

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:21

Afscheid nemen kan wel heel prettig zijn, wij wisten dat ons hondje niet lang meer had, ik heb die tijd heel bewust beleefd met haar.
Het echte afscheid was daardoor minder zwaar dan verwacht, daar was ik zelf heel verbaasd over.
Ik hoop dat het jou ook zo zou vergaan, dat je een soort opluchting voor je meisje voelt, dat het goed is zo!
Ik hoop voor je dat je geen medicatie nodig hebt en dat je het op jou manier beleeft en dat je dus ook ervaard dat het goed is zo.
Heel veel sterkte!!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 12:25

Ohh Bren... ik weet niet wat ik lees, kippevel!
heel heel veel stertke!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 12:38

hey bren had op je hyves ook al een berichtje achter gelaten.

Ik vind het echt heel rot voor je, maar je hebt een juist besluit genomen. Iets beters had je waarschijnlijk niet voo0r haar kennen doen. Zelf zou ik persoonlijk niet naar medicatie grijpen. Emoties horen bij ons leventje, verdriet en pijn dus ook. Onderdruk het niet, en voel ze gewoon. Dat verdiend zij ook. Knipoog

Heel veel sterkte, en het klinkt heel stom maar geniet. Van alle momenten die je saampies gehad hebt en de tijd die je resterend hebt..

knuffel Rana (school Knipoog )

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:17

heeel erg veel sterkte deze moeillijke tijdd. het is knap dat je die beslissing hebt gemaakt!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:25

Alvast heel veel sterkte voor de dag....

Heel moedig en dapper om zo'n beslissing te nemen........

Geniet nog even.........

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:45

heel veel sterkte!

super dat je de beslissing heb genomen, dat is echt heel moeilijk!

geniet nog van de tijd dat je met dr heb! Ach gut

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:49

Heel veel sterkte, ik weet helaas hoe het voelt en neem alle tijd die je hebt om te genieten van je meissie.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:53

Jeetje, wat een eerlijke, moeilijke en knappe beslissing heb je gemaakt.. Heel veel sterkte, en neem alle tijd om nu nog te kunnen genieten van je trots..

Kath_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:27

Heej Bren,

Wat een verschrikkelijk moeilijke beslissing heb jij moeten maken.. Nooit gedacht aan jou zonder Laine of andersom..
En ook nooit gedacht dat die dag al zo snel zou komen.. Scheve mond

Gelukkig hebben jullie veel super dingen samen meegemaakt, en gelukkig heb je daar ook genoeg foto's van Knipoog Lachen
Ik heb ze zonet doorgekeken, dus als je misschien enkele bent kwijtgeraakt dan weet je me te vinden.

Deze foto kwam ik weer tegen:

Afbeelding

Onze twee gekke mutsjes.. Samen bitchen in de wei..

Laine blijft een plekje in mijn profiel houden en ik wil je nogmaals bedanken dat ook ik van Laine heb mogen genieten en leren.

Heel veel sterkte!! Ach gut